تاریخ : 17:49 - 1399/04/14
کد خبر : 87241
سرویس خبری : حوادث
 

تصادف رانندگی سرنشینان پژو 405 را به کام مرگ کشاند

تصادف رانندگی سرنشینان پژو 405 را به کام مرگ کشاند

کارگر آنلاین: رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت درباره تلفات حادثه رانندگی صبح امروز در محور کهنوج به بندرعباس گفت: در تصادف رانندگی صبح امروز ۴ نفر کشته و ۳ نفر مصدوم شدند.

ابراهیم محمدی، رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: ساعت ۹ و ۲۲ دقیقه امروز صبح ۱۴ تیر در پی تماس با سامانه اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف رخ به رخ سواری پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو در محور کهنوج به بندرعباس محدوده ایست بازرسی نودژ، آمبولانس‌های پایگاه نودژ و منوجان به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: اولین تیم امدادی اورژانس در کم ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.


محمدی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه هر ۴ سرنشین خودروی سواری پژو ۴۰۵ به علت شدت حادثه و جراحات وارده در دم جان باختند و ۳ مجروح دیگر این حادثه که در کامیونت ایسوزو بودند؛ پس از دریافت خدمات اولیه درمانی برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) منوجان منتقل شدند.


وی افزود: با توجه به عرض کم و دو طرفه بودن این محدوده، رانندگان باید با دقت بیشتر و احترام به قوانین راهنمایی رانندگی با سرعت مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد اینگونه حوادث دلخراش نباشیم.


رییس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مردم توصیه کرد: در هنگام وقوع حادثه با حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند و ضمن همکاری و توجه به توصیه‌های کارشناسان مرکز ارتباطات اورژانس، در صورتی که خطری مصدومان را تهدید نمی‌کند از جابجایی و انتقال مصدومان جدا خودداری و تا رسیدن نیرو‌های امدادی ترافیک مسیر را کنترل کنند تا خودرو‌های امدادی سریع‌تر به محل حادثه برسند.