تاریخ : 10:50 - 1399/04/15
کد خبر : 87303
سرویس خبری : حوادث
 

جوان روستایی قربانی رسم تیراندازی در مجلس عروسی شد

جوان روستایی قربانی رسم تیراندازی در مجلس عروسی شد

کارگر آنلاین: فردی که با تیراندازی در یک مجلس عروسی جوان بی گناه روستایی را به سینه قبرستان فرستاد، دستگیر شد.

فرمانده انتظامی «عنبرآباد» درباره این حادثه گفت: درپی گزارش و تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل یک جوان ۲۵ ساله در یک مراسم عروسی در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر شدند.


سرهنگ «محمود بیدشکی» افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و سرنخ های به جا مانده در صحنه قتل، شش مظنون به قتل را شناسایی کردند و دستگیری آنان را در دستور کار قرار دادند. این مسئول انتظامی بیان کرد: پس از گذشت یک ماه این شش متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در روند انجام تحقیقات پلیسی، مشخص شد تیراندازی توسط یکی از آنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به کشف سلاح به کار رفته در صحنه جرم و اعتراف این جوان به تیراندازی در مجلس عروسی، اظهار کرد: مهم ترین آسیب استفاده از سلاح‌های گرم در مراسم عروسی و عزا آن جاست که پای قصاص به میان می آید و از آن جا که این گونه تیراندازی ها بیشتر در میان اقوام و طوایف اتفاق می افتد و فرد تیرانداز و خانواده داغ دیده در بیشتر مواقع فامیل هستند، آسیب های زیادی به استحکام خانواده ها وارد می شود و شکافی عمیق میان افراد خانواده به وجود می آید که قطعا بر ارتباطات نسل های آینده نیز اثرگذار خواهد بود.