تاریخ : 15:43 - 1399/04/15
کد خبر : 87334
سرویس خبری : فرهنگی
 

«آقازاده» نیامده «هم گناه» را پشت سر گذاشت!

«آقازاده» نیامده «هم گناه» را پشت سر گذاشت!

کارگر آنلاین: سریال «آقازاده» که پخش آن از جمعه گذشته، در نماوا آغاز شده، توانست در یک رکورد جدید به پرمخاطب‌ترین سریال هفته تبدیل شود.

نکته قابل توجه این است که تنها با گذشت یک قسمت از پخش «آقازاده» این سریال توانست در اولین هفته پخش هم پربیننده ترین سریال نماوا باشد.این در حالی است که معمولا سریال ها با گذر زمان و با پخش چندین قسمت می توانند مخاطبان خود را جذب کنند.
سریال«آقازاده» که به مسائل روز جامعه می پردازد با جمعی از ستارگان سینما و تلویزیون توانست از همین ابتدا نمره قابل قبولی در بین مخاطبان کسب کند و از باقی سریال­های در حال پخش سبقت بگیرد.

لازم به توضیح است که پربازدیدترین هفته در نماوا، تا پیش از این متعلق به سریال «هم‌گناه» بود که از این هفته «آقازاده» توانست جای آن را بگیرد.
تمام نسخه فیزیکی اولین قسمت سریال«آقازده» نیز در اولین روز پخش، به فروش رسیده بود.
طراح، نویسنده و تهیه کننده سریال آقازاده حامد عنقاست و بهرنگ توفیقی آن را کارگردانی کرده است.

بازیگران «آقازاده» عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی و با معرفی پردیس پورعابدینی.