تاریخ : 13:53 - 1399/04/21
کد خبر : 87780
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

شاخص بورس امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹؛ بورس ریخت

شاخص بورس امروز ۲۱ تیر ۱۳۹۹؛ بورس ریخت

نماد‌های وبملت، وتجارت، فولاد، فملی، شپنا، وبصادر و شبندر نیز نماد‌های پر بیننده بورس بودند. از سویی فردا نیز به نظر می‌رسد معاملات بورس روند متعادل تری را به نسبت امروز پشت سر بگذارد.

کارگر آنلاین :  در داد و ستد‌های امروز بازار سهام، شاخص کل با کاهش بیش از ۱۲ هزار واحدی در تراز یک میلیون و ۷۴۱ هزار واحدی قرار گرفت، این در حالیکه است که در نیمه اول بازار فشار عرضه‌ها بسیار زیاد شد و بسیاری از نماد‌ها با صف فروش‌های سنگین روبرو شدند و شاخص کل تا ۳۱ هزار واحد منفی خورد، اما به مرور از حجم صف‌ها کم شد و معاملات به تعادل رسید.
 
به گزارش فرارو، نماد‌های شستا، فارس، شتران، شپنا، شبندر، حکشتی، فولاد، شیراز، وبصادر، دعبید و افق بیشترین تاثیر مثبت را بر روی شاخص کل گذاشتند و در مقابل نیز وامید، رمپنا، وبملت، همراه، کچاد، شپدیس، وصندوق، پارس، فخوز، وغدیر، وپاسار و نوری نیز بیشترین تاثیر منفی را بر رو شاخص کل نهادند.
 
شاخص فرابورس نیز با کاهش جزئی ۵ واحدی در تراز ۱۸ هزار واحدی باقی ماند، همچنین نماد‌های شگویا، ذوب، دی و دماوند بیشترین تاثیر مثبت و نماد‌های چکاپا، بجهرم و سبزاو نیز بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص فرابورس گذاشتند.
 
همچنین نماد‌های وبملت، وتجارت، فولاد، فملی، شپنا، وبصادر و شبندر نیز نماد‌های پر بیننده بورس بودند. از سویی فردا نیز به نظر می‌رسد معاملات بورس روند متعادل تری را به نسبت امروز پشت سر بگذارد. منبع/فرارو