تاریخ : 23:28 - 1399/04/22
کد خبر : 87917
سرویس خبری : حوادث
 

سرهنگ غلامعلی کفاش بر اثر کرونا شهید خدمت شد

سرهنگ غلامعلی کفاش بر اثر کرونا شهید خدمت شد

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان گفت: سرهنگ غلامعلی کفاش جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در سن ۵۰ سالگی شهید راه خدمت شد.

کارگر آنلاین : حجت الاسلام والمسلمین علی رنجبر روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهارداشت: از ابتدای تاسیس بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان سرهنگ کفاش به عنوان پرستار آی سی یو و اورژانس وارد این بیمارستان شد و پس از آن به عنوان جانشین مرکز بهدای قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور ۳۳ سال خدمت صادقانه را به بیماران ارائه کرد.
 
 
وی بیان کرد: بر اساس شواهد، گزارشات و بررسی‌ها حضور سرهنگ کفاش سبب پیشرفت‌های زیادی در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان شد.
 
 
مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بیمارستان نبی اکرم (ص) زاهدان گفت: سرهنگ کفاش مدیری خلاق، مبتکر، با اخلاق، دوستدار اهل بیت (ع) و ولایت بود و سخنان رهبری همیشه الگو و سرلوحه کار وی قرار داشت.
 
 
وی با تاکید بر اینکه شهید کفاش فرمانده شجاع و دلاوری بود؛ خاطر نشان کرد: وی همیشه در میدان‌ها و عرصه‌های مختلف آماده ارائه خدمت به مردم بود و در چند ماه اخیر نیز در مبارزه با ویروس کرونا به صورت جهادی در کنار پرستاران و پزشکان حضور داشت و به مردم و بیماران خدمت رسانی می‌کرد.
 
 
حجت الاسلام رنجبر تصریح کرد: جانشین مرکز بهداری قرارگاه قدس سپاه در جنوب شرق کشور در حین خدمت به بیماران کرونایی به این ویروس منحوس مبتلا و پس از ۱۲ روز تحمل این بیماری با وجود تمام تلاش کادر سلامت نیمه شب گذشته به یاران شهیدشان پیوست.