تاریخ : 05:52 - 1399/04/26
کد خبر : 88206
سرویس خبری : حوادث
 

شهردار کرمان کرونایی شد

شهردار کرمان کرونایی شد

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد.

کارگر آنلاین : "سلمان متحدین" در گفت‌وگو با ایسنا، از ابتلای شهردار کرمان به کرونا خبر داد و گفت: ۲ شب پیش به شهردار کرمان اعلام شد که تست تشخیصی وی مثبت شده و به کرونا مبتلا هستند.
 
وی بیان کرد: شهردار کرمان اکنون در منزل در حال استراحت هستند و هیچ علائمی ندارند و تا زمانی که تست تشحیصی وی منفی نشود در ایزوله خانگی قرار خواهند داشت ضمن آنکه باید عنوان کرد شهردار از منزل کارهای شهرداری را پیگیری و دستورات لازم را صادر می‌کنند.
 
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان از ابتلای یکی از معاونین شهردار کرمان به کرونا نیز خبر داد و بیان کرد: آقای دادگر معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان نیز مدتی پیش به کرونا مبتلا شدند که تقریبا شنبه هفته آینده ۱۴ روز دوران بیماری ایشان نیز تمام خواهد شد و می‌توانند در محل کار خود حضور پیدا کنند، ضمن آنکه باید عنوان کرد آقای دادگر هم علائم شدیدی از بیماری را نداشته و در منزل دوران نقاهت خود را می گذرانند.
 
وی تاکید کرد: خوشبحتانه همه این اتفاقات بعد از راه‌اندازی سامانه اتوماسیون شهرداری رخ داد و این سامانه قابلیت اپلیکیشن موبایل داشته لذا ابتلای شهردار و معاون وی هیچ خللی در کارهای شهرداری ایجاد نکرد.
 
متحدین جمعیت خانواده شهرداری کرمان را ۴۰۰۰ نفر اعلام کرد و افزود: طبیعی است که شیوع کرونا در شهر کرمان، خانواده ۴۰۰۰ نفری شهرداری را تا حدودی درگیر کند اما خوشبختانه افرادی که از این خانواده به کرونا مبتلا شده باشند، تاکنون دارای حال عمومی خوب بوده و مورد بد حالی تاکنون گزارش نشده است.