تاریخ : 18:37 - 1399/04/26
کد خبر : 88251
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری قاتلی که دایی اش را بخاطر اختلاف حساب کشت

دستگیری قاتلی که دایی اش را بخاطر اختلاف حساب کشت

فردی که دایی خود را به قتل رسانده بود در مرودشت دستگیر شد.

کارگر آنلاین : سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی مرودشت با اشاره به دستگیری قاتل در مرودشت گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به قتل در یکی از محلات شهر مرودشت، بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.
 
 
وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند فردی ۳۹ ساله از ناحیه کشاله ران مورد اصابت گلوله قرار گرفته و درحالی که نفس‌های آخر را می‌کشید به ماموران گفت: خواهر زاده اش به او شلیک و با خودرو پژو ۲۰۶ متواری شده است.
 
سرهنگ زراعتیان با اشاره به اینکه فرد مجروح هنگام انتقال به بیمارستان فوت کرد، افزود: سریعاً گروه‌هایی برای دستگیری قاتل تشکیل و مسیر‌های فرعی شهر مورد بازرسی قرار گرفت که در یکی از خروجی‌ها، خودرو قاتل مشاهده و به محض رویت ماموران با سرعت متواری شد.
 
رئیس پلیس مرودشت گفت: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف و قاتل ۳۵ ساله را سریعا دستگیر کردند.
 
وی با اشاره به اینکه قاتل پس از قتل دایی خود هنگام فرار در یکی از خیابان‌های سطح شهر، ۲ نفر دیگر را نیز با شلیک اسلحه مجروح کرده بود، گفت: متهم در تحقیقات اولیه علت و انگیزه قتل را اختلاف حساب عنوان کرد.
 
سرهنگ زراعتیان گفت: در این خصوص یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز کشف شد.