تاریخ : 11:28 - 1399/05/11
کد خبر : 89375
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

خبر خوش برای بازنشتگان کشوری۳۰۰/ هزار بازنشسته از مرحله اول طرح یاری استقبال کردند

خبر خوش برای بازنشتگان کشوری۳۰۰/ هزار بازنشسته از مرحله اول طرح یاری استقبال کردند

کارگر آنلاین: ۲ میلیون بازنشسته کشوری امکان خرید و حضور در قرعه‌کشی خودرو را دارند

به گزارش خبرنگار کارگر آنلاین،  «محمود مرتضایی فر» گفت: در قالب مرحله دوم طرح یاری که تا پایان شهریور ماه ادامه دارد، بازنشستگان کشوری می‌توانند برای خرید کالاهای مورد نظر خود به فروشگاه‌های رفاه مراجعه کنند. آنها برای خرید نیاز به پرداخت پول ندارند و تسهیلات خرید بر روی کارتی که حقوق خود را از آن دریافت می‌کنند، قرار می‌گیرد.

وی افزود: بازنشستگان برای خرید کالا هیچ محدودیتی ندارند و می‌توانند هر کالایی را تا سقف ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید کنند. تنها کافی است که گزینه خرید فروشگاهی را انتخاب کنند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری درباره نحوه کسر اقساط تسهیلات مرحله دوم طرح یاری، گفت: طی ۴ قسط از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود. بازنشستگان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۵۴۷۷۸ تماس بگیرند. ضمن اینکه این طرح قرعه‌کشی دارد و به افرادی که اقلام مورد نیاز خود را در قالب این طرح خریداری کنند، خودرو هدیه داده می‌شود.

مرتضایی فر، افزود: قرعه کشی در فاصله عید قربان و غدیر برگزار می‌شود. بنابراین نزدیک به ۲ میلیون بازنشسته امکان خرید و حضور در این قرعه کشی را دارند و می‌توانند شانس خود را امتحان کنند؛ ضمن اینکه در سایت صندوق توضیحات لازم گذاشته شده است.

وی در مورد تعداد بازنشستگانی که در مرحله اول طرح یاری شرکت کردند، گفتند: حدود ۳۰۰ هزار بازنشسته در مرحله اول طرح یاری از تسهیلات خرید فروشگاه رفاه بهره بردند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به این پرسش که آیا امکان خرید مجازی از فروشگاه رفاه وجود دارد، گفت: خیر، در فروشگاه رفاه چنین امکانی وجود ندارد اما صندوق بازنشستگی کشوری طرح‌هایی را برای خرید مجازی دارد که هنوز عملیاتی نشده‌اند؛ مانند امکان خرید فراورده‌های گوشتی. بااین حال چون قطعی نیست، نمی‌توان در مورد اجرای آن وعده داد.

وی افزود: انتظار داریم که در مرحله دوم استقبال بیشتری از پرداخت تسهیلات برای خرید از فروشگاه رفاه صورت گیرد. 

 

منبع: ایلنا