تاریخ : 12:55 - 1399/05/11
کد خبر : 89383
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

اعتراض کارگران هپکو زیر پل شهید بختیاری/ چرا شرکت پروژه جدید نمی‌گیرد؟

کارگر آنلاین گزارش میدهد:

اعتراض کارگران هپکو زیر پل شهید بختیاری/ چرا شرکت پروژه جدید نمی‌گیرد؟

کارگر آنلاین: جمعی از کارگران هپکو امروز، یازدهم مرداد ماه زیر پل شهید بختیاری اراک نسبت به معوقات مزدی و مشکلات تولید در این شرکت اعتراض کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کارگرآنلاین؛ جمعی از کارگران هپکوی اراک صبح امروز در اعتراض به معوقات مزدی، کاهش ظرفیت تولید و نبود کار و کاهش و حذف اضافه‌کاری‌ها دست به اعتراض مقابل ورودی کارخانه در محل پل شهید بختیاری زدند.
رضا عبدلی (رئیس شورای اسلامی کار هپکو) ضمن اعلام این خبر گفت: کارگران هنوز دستمزد ماه‌های تیر و خرداد را دریافت نکرده‌اند که طی اعتراض امروز از سوی مدیرعامل وعده داده شد که دستمزدها تا روز دوشنبه به حساب کارگران واریز شود.
او ادامه داد: طی مدیریت فعلی، پروژه جدیدی به کارخانه نیامده و کارگران نسبت به نبود کار در شرکت معترض هستند. در حال حاضر نیز اغلب پروژه‌ها مربوط به گذشته است.
عبدلی با اشاره به اینکه حذف و کاهش اضافه‌کاری کارگران نیز یکی دیگر موضوعات اعتراضات اخیر کارگران هپکو بوده، گفت: طی یک هفته گذشته مشکل حذف و کاهش اضافه‌کاری نیز به دیگر مشکلات کارگران هپکو اضافه شده است. از این رو امروز کارگران مقابل پل شهید بختیاری که درب ورودی کارخانه است، اعتراض کردند.