تاریخ : 13:32 - 1399/05/15
کد خبر : 89629
سرویس خبری : کارگری و اقتصادی
 

معاون اول رئیس جمهور: موافق توزیع کالابرگ نیستیم

معاون اول رئیس جمهور: موافق توزیع کالابرگ نیستیم

کارگر آنلاین: جهانگیری در واکنش به پیشنهاد برخی از کارشناسان مبنی بر توزیع کالابرگ (کوپن) برای توزیع کالا‌های اساسی در کشور گفت: موافق توزیع کالابرگ نیستیم.

به گزارش کارگر آنلاین، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روز خبرنگار را خدمت همه خبرنگاران عزیز تبریک می‌گویم. خبرنگاران حوزه دولت در این مقطع حساس که با ویروس کرونا روبرو هستیم، به وظایف خود عمل می‌کنند و ما قدردان آنان هستیم.

وی همچنین گفت: اولویت ما رسیدگی به معیشت و اقتصاد مردم است و تلاش می‌کنیم توسعه کشور نیز به مسیر خود ادامه دهد.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ارقامی که دولت به عنوان افزایش حقوق و حمایت‌های مالی از کارکنان دولت و سایر اقشار انجام داده در جهت تغییر و حمایت از معیشت مردم بوده است.

وی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که وفور کالا را مورد توجه قرار دهیم و سیاست‌های خود را در این راستا با جدیت ادامه خواهیم داد.

جهانگیری با بیان اینکه با توزیع کالابرگ موافق نیستیم، خاطرنشان کرد: دستاورد‌های خوبی در زمینه تولید داشتیم و پروژه‌هایی که رییس جمهور در روز‌های پنج‌شنبه افتتاح می‌کند، جزو طرح‌های بزرگ و افتخارآمیز است.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در خصوص حادثه شب گذشته در پایتخت لبنان گفت: گزارشات مختلفی دستگاه‌ها از حادثه لبنان دادند، بسیار متاسف هستیم بابت این حادثه و دولت و ملت ایران کنار مردم و دولت لبنان هستند و هلال‌احمر ما اعلام آمادگی کرده است تا نیاز‌های بهداشتی لبنان را تهیه و ارسال کند.

 

منبع: تسنیم