تاریخ : 06:47 - 1399/05/18
کد خبر : 89779
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

درمان سرطان بدون شیمی درمانی با یک هسته!

درمان سرطان بدون شیمی درمانی با یک هسته!

دانشمندان کشفیاتی داشته اند درباره تاثیر شگفت انگیز هسته یک میوه در درمان سرطان آن هم بدون نیاز به شیمی درمانی.

کارگر آنلاین : درمان سرطان بدون شیمی درمانی با هسته ی میوه باورنکردنی است اما طبق جدیدترین دستاوردهای محققان مرکز مبارزه با سرطان کلورادو ممکن است. درمان سرطان بدون شیمی درمانی با هسته ی انگور می تواند یکی از بهترین کشفیات دنیای پزشکی برای مبتلایان به بیماری سخت سرطان باشد.
 
این مسئله کاملا ثابت شده است که شیمی درمانی به عنوان روش درمان سرطان , در درمان سرطان های پیشرفته نمی تواند به طور قدرتمند عمل کند و برای از بین بردن سلول های سرطانی کافی باشد اما آخرین تحقیقات مرکز مبارزه با سرطان کلورادو درمانی دریافتند که همانطور که در بخش تازه های سلامت در نمناک شرح داده است هسته ی میوه ای جادویی به جای شیمی درمانی و حتی بهتر از آن می تواند در درمان سرطان موثر باشد.
 
خواص عجیب هسته انگور در درمان سرطان
 
محققان بعد از مطالعات و بررسی ها دریافتند که هسته ی انگور برخلاف روش شیمی درمانی در طول درمان و از بین بردن سلول های سرطانی به سلول های دیگر بدن صدمه ای وارد نمی سازد.عصاره دانه های انگور مانع گسترش سرطان می شود.
 
افرادی که از سرطان روده بزرگ رنج می برند به زودی قادر به ترک شیمی درمانی خواهند بود زیرا دانشمندان ادعا می کنند که هسته انگور می تواند سلول های سرطانی را از بین ببرد و جایگزین شیمی رمانی شود.