تاریخ : 06:33 - 1399/05/20
کد خبر : 89936
سرویس خبری : حوادث
 

بازداشت قاتل داخل یخچال

بازداشت قاتل داخل یخچال

پسر نوجوانی که پس ازقتل پسر عمویش داخل یخچال ساختمان نیمه‌کاره‌ای مخفی شده‌بود، فکر نمی‌کرد زنگ تلفن همراهش او را لو دهد.

کارگر آنلاین : شامگاه جمعه ۱۷‌مرداد ماه به مأموران کلانتری بازار خبر رسید دو پسر جوان در یکی از خیابان‌های حوالی بازار درگیری خونینی را رقم زده‌اند. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد دقایقی قبل دو پسر عموی ۲۰‌و ۱۷‌ساله با هم درگیر می‌شوند که در جریان آن پسر ۱۷‌ساله با سه‌ضربه چاقو پسر عموی ۲۰‌ساله‌اش را زخمی کرده و از محل فرار می‌کند. همچنین مشخص شد پسر زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل شده است. همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه مأموران پلیس راهی بیمارستان شدند که دریافتند پسر زخمی بر اثر خونریزی شدید به کام مرگ رفته‌است. با اعلام خبر قتل پسر جوان پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس‌آگاهی برای تحقیقات وارد عمل شدند.
 
مخفی شدن قاتل در یخچال
 
بدین ترتیب پسر ۱۷‌ساله به عنوان قاتل تحت تعقیب قرار گرفت که ساعتی بعد به مأموران پلیس گزارش شد، متهم در نزدیکی ساختمان نیمه کاره‌ای دیده شده است. از سوی دیگر مشخص شد در ساختمان نیمه کاره مورد نظر یکی از دوستان صمیمی قاتل کار می‌کند. سپس مأموران برای دستگیری قاتل فراری به ساختمان نیمه‌کاره رفتند، اما هرچه جست‌وجو کردند ردی از متهم فراری پیدا نکردند. در حالی که دوست متهم نیز مدعی بود قاتل فراری را ندیده است، صدای زنگ تلفن همراهی از داخل یخچال صندوقی نظر مأموران پلیس را به خودش جلب کرد. بنابراین مأموران پلیس در یخچال را باز کردند و پس از کنار زدن مقداری وسایل روی یخچال قاتل فراری را در حالی که از سرما به خود می‌لرزید، دستگیرکردند.
 
متهم پس از دستگیری به قتل پسر عمویش اعتراف کرد و گفت: مدتی قبل ۲۰۰‌هزار تومان از پسر عمویم قرض گرفتم و پس از چند هفته ۱۰۰‌هزار تومان آن را برگرداندم و قرار بود ماه دیگر هم ۱۰۰‌هزار تومان ما بقی را پس دهم.
 
روز حادثه پسر عمویم از من خواست ۲۰۰‌هزار تومان طلبش را بدهم که به او گفتم ۱۰۰‌هزار تومان به او بدهکارم، اما او قبول نکرد و با هم درگیر شدیم. وقتی درگیری ما بالا گرفت با چاقو سه‌ضربه به بدنش زدم و از محل گریختم و به محل کار دوستم آمدم. وی در پایان گفت: وقتی مأموران به محل آمدند داخل یخچال مخفی شدم، اما همان لحظه یکی از بستگانم به تلفن همراهم تماس گرفت و زنگ تلفن همراهم به صدا در آمد و مرا لو داد.