تاریخ : 20:37 - 1399/06/12
کد خبر : 98039
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

کار‌های ساده‌ای که حالتان را خوب می‌کند/ انرژی مثبت را این گونه به زندگیتان تزریق کنید

کار‌های ساده‌ای که حالتان را خوب می‌کند/ انرژی مثبت را این گونه به زندگیتان تزریق کنید

با چند ترفند ساده و آسان می‌توانید انرژی‌های منفی را از خودتان دور و حالتان را با انرژی‌های مثبت خوب کنید.

 

کارگر آنلاین :  شاید شما هم با افرادی ارتباط داشتید که همواره احساس ناامیدی دارند و هنگام صحبت کردن با آن‌ها تمام احساسات و عواطف منفی به شما منتقل می شود.

حتی اگر شما شخصی باشید که دارای انرژی مثبت است در زمان برخورد با شخصی که انرژی منفی دارد، ناخودآگاه دچار احساس منفی می‌شوید.

انرژی منفی خود را با چند تکنیک ساده تخلیه کنید

انرژی منفی با گردش در طبیعت جذب می‌شود از شما دور می شود، زمانی ﻛﻪ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺍﺳﺘﺮﺱ ﯾﺎ ﺍﺿﻄﺮﺍﺏ ﻫﺴﺘﯿﺪ، ﺑﺎ ﺭﻓﺘﻦ ﺑﻪ ﮔﺮﺩﺵ ﺩﺭ ﺟﻨﮕﻞ ﯾﺎ ﻃﺒﯿﻌﺖ، ناخودآگاه ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﺶ ﺑﯿﺸﺘﺮﯼ ﺩﺳﺖ پیدا ﻣﯽ‌ﻛﻨﯿﺪ.

نشستن در کنار ﮔﯿﺎﻫﺎﻥ، ﮔﻞ‌ﻫﺎ ﻭ ﺩﺭﺧﺘﺎﻥ ﻣﻌﻤﻮﻻ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ گزینه ﺑﺮﺍﯼ تغییر سطح ﺍﻧﺮﮊﯼ و تخلیه‌ آن خواهد بود همچنین براﯼ ﺍﻏﻠﺐ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﮔﻞ‌ﻫﺎ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﻗﺪﺭﺗﻤﻨﺪ هستند ﻭ ﻣﯽ‌ﺗﻮﺍﻧﻨﺪ ﺑﻪ ﺑﻬﺒﻮﺩ ﺣﺎﻝ افراد کمک کنند.

 ﻭﻗﺘﯽ ﺷﺨﺼﯽ ﮔﻠﯽ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻫﺪﯾﻪ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﻣﯽ‌ﻛﻨﺪ، ﺁﻥ ﮔﻞ ﺑﻪ او کمک می کند ﺗﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﻨﻔﯽ را رها کند ﻭ حس بهتری نسبت به زندگی داشته باشد.

متخصصان روانشناسی و روانپزشکی مدعی هستند که ﻭﺍﻥ ﺣﻤﺎﻡ، ﺍﺳﺘﺨﺮ، دریا ﯾﺎ ﺩﺭﯾﺎﭼﻪ مکان دیگری برای تخلیه انرژی ﺍﺳﺖ، ﻫﺮ ﭼﻪ ﺣﺠﻢ ﺁﺏ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﺪﺭﺕ ﺗﺨﻠﯿﻪ ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻫﻢ ﺑﯿﺸﺘﺮ خواهد بود. ﺁﺏ، ﺍﻧﺮﮊﯼ ﻣﻨﻔﯽ ﺭﺍ ﺟﺬﺏ و مصرف آن در زمان عصبانیت کمک می‌کند تا انرژی منفی خود را تخلیه کنید.

فضای طبیعی مانند دیدن برف، باران و قدم زدن زیر آن، آتش، هوای دلپذیر، نور خورشید، لمس گل‌ها و گیاهان … برای تخلیه انرژی منفی سودمند خواهد بود.

افراد حساس بیشترین احساس منفی را به خود جلب می‌کنند و ممکن است در زمان تخلیه آن به پرخوری اقدام کنند، متخصصان تغذیه بر این باور هستند که پرخوری یا زیاده روی در مصرف مواد غذایی یکی از مهم‌ترین عواملی است که به علت جذب افکار منفی به وجود می‌آید.

افزایش انرژی مثبت در زندگی منجر به تقویت روحیه و حواس در زندگی خواهد شد و افراد در طول روز می‌توانند نسبت به مسائل زندگی واکنش خوبی نشان دهند.

انرژی منفی را چگونه تخلیه کنیم که به کسی صدمه نزند؟

رهایی از انرژی منفی یکی از راه‌های اصلی پیری زود رس و مرگ زودهنگام بوده که در صورت تداوم ممکن است ناراحتی‌های قلبی_ عروقی را به وجود آورد؛ بنابراین اگر قصد جذب انرژی‌های مثبت روزانه را دارید وقت خود را بیشتر صرف خندیدن و فعالیت بدنی کنید.


منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC