تاریخ : 13:46 - 1399/06/14
کد خبر : 99005
سرویس خبری : حوادث
 

علی داودی، قهرمان قلابی دستش رو شد

علی داودی، قهرمان قلابی دستش رو شد

یک نفر با استفاده از مدال های تقلبی خود را قهرمان وزنه برداری جوانان جهان معرفی کرده و از تشابه نام خانوادگی اش با وزنه بردار فوق سنگین ایران سوء استفاده می کند.

کارگر آنلاین :  یک نفر در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خودش را قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جوانان جهان معرفی کرده و حتی عکس هایی از خودش همراه با مدال های تقلبی و در فرودگاه  منتشر کرده است. همچنین این فرد مقابل درب منزلش بنر تبریک برای قهرمانی قلابی اش در مسابقات جوانان جهان ازبکستان نصب کرده و در پیامی در اینستاگرام از استقبال کنندگانش تشکر کرده است!

این فرد که نام خانوادگی اش با علی داودی وزنه بردار فوق سنگین ایران تشابه دارد، از این طریق توانسته دنبال کننده های زیادی جمع کند و حتی در ابتدا در بیوگرافی پیج خود تمام عنوان هایی که علی داودی به دست آورده بود را به نام خود ثبت کرده بود که بعد اقدام به حذف آن کرد.

این فرد حتی پیش آمده که از محسن داودی ملی پوش سابق وزنه برداری  و برادر علی داودی به عنوان برادر خودش یاد کرده است.

علی داودی وزنه بردار فوق سنگین ایران در این مورد گفت: این فرد مدال هایی که من گرفته بودم را به اسم خودش در بیوگرافی پیج اینستاگرامش نوشته بود که بعدا پاک کرد و خودش را قهرمان جوانان جهان معرفی  می کند.  من نگران این هستم که با اسم و عنوان های من از مردم سوءاستفاده شود و از مردم می خواهم دقت کنند و اجازه ندهند که از آنها سوء استفاده شود.

 اگر هم این فرد همچنان به سوء استفاده از عنوان های من ادامه دهد و خودش را بجای من جا بزند از او به پلیس فتا شکایت می کنم.


منبع : hadese24