تاریخ : 14:21 - 1399/06/14
کد خبر : 99038
سرویس خبری : بهداشت و درمان
 

آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد قربانیان از ۲۲ هزار نفر گذشت

آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد قربانیان از ۲۲ هزار نفر گذشت

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت با فوت ۱۱۸ بیمار در شبانه روز گذشته آمار قربانیان کرونا در کشور از ۲۲ هزار نفر گذشت.

به گزارش کارگر آنلاین، سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

او ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۴۴ نفر رسید.

لاری تصریح کرد: خوشبختانه تا کنون ۳۳۰ هزار و ۳۰۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

او اظهار کرد: ۳۶۹۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون سه میلیون و ۳۳۱ هزار و ۷۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

او بیان کرد: همچنین استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند.


منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان | YJC