تاریخ : 12:24 - 1399/06/15
کد خبر : 99582
سرویس خبری : حوادث
 

توقیف موتور حامل تریاک در راه آهن کرمان

توقیف موتور حامل تریاک در راه آهن کرمان

فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۲۹ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری دو متهم توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.

به گزارش کارگر آنلاین، فرمانده پلیس راه آهن کشور از کشف ۲۹ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری دو متهم توسط پلیس راه آهن کرمان خبر داد.

سردار حشمت الله ملکی افزود: ماموران پرتلاش و هوشیار پلیس راه آهن در راستای مبارزه با سوداگران مرگ با تشدید اقدامات کنترلی و رصد جاده‌های خاکی واقع در حاشیه خطوط ریلی هنگام گشت زنی در محور ریلی کرمان ـ راین به راکب یک دستگاه موتور سیکلت  مشکوک می شوند.

فرمانده پلیس راه آهن کشور ادامه داد: با رعایت حقوق شهروندی، حفظ موازین شرعی و قانونی در بازرسی به عمل آمده از ساک دستی همراه متهمان تعداد یک بسته آب بندی شده مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۹ کیلو و ۴۰۰ صد گرم کشف و با هوشیاری مأموران در بازدید و بازرسی انجام شده از قسمت زین موتور سیکلت تعداد یک بسته دیگر مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم که به طرز بسیار ماهرانه ای جاسازی و به عنوان محل نشستن راکب و ترک نشین طراحی شده بود نیز کشف شد. 

ملکی با اعلام کشف ۲۹ کیلو گرم مواد مخدراز نوع تریاک، تشکیل پرونده قضائی و تحویل متهمان و مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمان خاطر نشان کرد: علیرغم اینکه سوداگران مرگ شیوه و شگردهای ماهرانه‌ای برای انجام اقدامات شوم خود به کار می برند لکن هوشیاری کارکنان پلیس راه آهن مانع از دستیابی قاچاقچیان به اهداف شوم می شود.


منبع : hadese24