تاریخ : 16:30 - 1399/06/15
کد خبر : 99756
سرویس خبری : حوادث
 

دستگیری دو عربده‌ کش در بابل

دستگیری دو عربده‌ کش در بابل

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۲ شرور در اجرای طرح مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان بابل خبر داد.

کارگر آنلاین : مرتضی میرزایی گفت: با هدف برقراری نظم و امنیت عمومی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح مازندران و شهرستان های تابعه ، طرح مقابله با اراذل و اوباش به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان بابل با انجام اقدامات اطلاعاتی ۲ شرور سابقه دار را که با شرارت و اقدامات هنجارشکنانه موجبات ایجاد رعب و و حشت در بین شهروندان را فراهم کرده بودند، شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: این دو شرور ۳۰ و ۴۹ ساله که دارای سابقه شرارت، درگیری، چاقوکشی، عربده کشی و ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، موجب اخلال در نظم و امنیت عمومی بودند، طی ۲ مرحله عملیات جداگانه ضربتی دستگیر شدند.

 میرزایی از تداوم اجرای این طرح با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی از جمله دستگاه های قضائی و امنیتی و انتظامی خبرداد و بر همکاری آحاد جامعه در همکاری با پلیس تاکید کرد..

فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان این که امنیت مردم خط قرمز پلیس است، به هنجار شکنان هشدار داد: پلیس در مواجهه با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند، برابر با قانون برخورد خواهد کرد و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.


منبع : hadese24