پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:52 - 1396/12/05

کمیسیون عمران هفته آینده «استیضاح آخوندی» را بررسی می‌کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به تعطیلات مجلس در هفته جاری، این کمیسیون بررسی استیضاح وزیر راه و شهر سازی را هفته آینده در دستور کار خود قرار خواهد داد.

به گزارش کارگرآنلاین، محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم گفت: درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی در حال حاضر از هئیت رئیسه مجلس به کمیسیون عمران ارسال شده است.

وی افزود: با توجه به تعطیلات مجلس در هفته جاری کمیسیون عمران بررسی استیضاح وزیر راه و شهر سازی را هفته آینده  در دستور کار خود قرار خواهد داد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: بدون شک کمیسیون عمران درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی را به‌طور جدی مورد بررسی قرار خواهد داد و البته استیضاح آخوندی بستگی به نظر نمایندگان هم دارد.

وی با بیان اینکه قسمتی از مشکلات در زمینه حادثه سقوط هواپیمای آسمان به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازمی‌گردد گفت: هواپیمایی آسمان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوده و با این حال دو وزارتخانه در این موضوع درگیر هستند.

رضایی کوچی تأکید کرد: شاید در این بحث (حادثه سقوط هواپیمای آسمان) به دلیل اینکه هواپیمایی آسمان زیر مجموعه وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی است، به لحاظ فنی موضوع به این وزارتخانه باز گردد و به هرحال ما پس از تعطیلات مجلس جلسه بررسی استیضاح وزیر راه و شهر سازی را هم مورد بررسی قرار خواهیم داد و این مسئله نافی این نیست که استیضاح وزارت راه و شهر سازی مورد بررسی قرار نگیرد چرا که این وزارتخانه یک وظیفه نظارتی کلان دارد.

وی تأکید کرد: معتقدم وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و تعاون کار و رفاه اجتماعی باید پاسخگوی حادثه سقوط هواپیما باشند.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه محور اصلی استیضاح آخوندی سقوط هواپیمای ATR است اظهار داشت: در حال حاضر کمتر از ۲۰ نماینده درخواست استیضاح وزیر راه و شهرسازی را امضا کرده‌اند که انشاء‌الله جلسه بررسی این موضوع هفته آینده در کمیسیون عمران برگزار می‌شود.
منبع: میزان

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین