پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:51 - 1403/02/17

یادداشت بهزاد تیمورپور:

برخورد جریان خیر و شر عالم در غزه بین اصحاب ایمان و اصحاب شیطان قابل رویت است

کارگر آنلاین | مقاومت مردم مسلمان و با اراده غزه در برابر هجوم همه جانبه دولت جعلی اسرائیل که با حمایت امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان انجام می شود نشانه ی حقیقی از تقابل جریان خیر و شر عالم است .

 مقاومت مردم مسلمان  و با اراده غزه در برابر هجوم همه جانبه دولت جعلی اسرائیل که با حمایت امریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان انجام می شود نشانه ی حقیقی از تقابل جریان خیر و شر عالم است .


  •  نشانه های فرو ریختن همینه دولت های سلطه گر شرقی و غربی که در 40 سال گذشته آغاز شده بود با جنگ غزه علیه اشغالگران صیهونی در برابر افکار عمومی و بشریت بیشتر نمایان شد.
  • تظاهرات در تمامی کشورها علیه جریان صیهون های اشغالگر آغاز شده است و نسل جدید که دولتمردان آینده کشورها را هم تشکیل خواهند داد از مخالفان سرسخت رژیم غاصب صیهونیستی خواهند بود.
  • شاید این باور سخت بود که با امپراطوری رسانه ای یهود در دنیا ماجرای اشغال فلسطین و واگذاری زمین به یهودی ها دیگر قابل بازنشر جهانی نیست اما جنگ غزه وجدان های نسل جدید و مردم دنیا را دوباره بیدار کرد و باید به شهدای غزه درود فرستاد باید به مجاهدین حماس درود فرستاد که کار بزرگی در برابر جبهه باطل آغاز کردند و همچنان آنان را به زانو درآورده اند .

آری  الان می توان فریاد جنگ غزه  برخورد جریان خیر و شر عالم در غزه بین اصحاب ایمان و اصحاب شیطان قابل رویت است.


بهزاد تیمورپور / پژوهشگر و فعال رسانه و مدیریت اسلامی 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین