پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:42 - 1397/03/27

سلبریتی ها به دادستانی احضار می شوند

سواستفاده 6 میلیاردی خانم سلبریتی از مردم

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با بیان اینکه هنوز تکلیف پولهایی که سبلریتی ها به بهانه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه گرفتند، معلوم نیست، گفت: با توجه به ورود دادستانی بعنوان مدعی العموم در این زمینه، برخی سلبریتی ها، جهت انجام تحقیق و بازپرسی به دادسرا احضا شدند.

به گزارش کارگرانلاین، فرهاد تجری نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه پرونده سلبریتی‌هایی که به بهانه کمک به زلزله زدگان کرمانشاه از مردم پول گرفته و کاری انجام ندادند، در دست بررسی است، افزود: تا کنون با احضار برخی از این افراد، از آنها تحقیق بعمل آمده و روند تحقیق از بقیه همچنان ادامه دارد.

وی با بی اطلاعی از متن پرونده تصریح کرد: دادستانی در حال بررسی اسناد و مدارک لازم در این زمینه است و انشاله تکلیف پولهای مردم مشخص شود.

نماینده قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه قضایی استان کرمانشاه و همچنین دادگستری شهرستان سرپل ذهاب پیگیر این پرونده ها هستند.

تجری افزود: تا کنون حساب برخی سلبریتی ها مسدود و دستور بررسی و حسابررسی حسابهای برخی دیگر هم صادر شده است. همچنین تحقیق از حساب برخی سلبریتی ها ادامه دارد و البته برای حسابهای برخی دیگر هم هنوز اقدامی نشد.

وی در خصوص میزان پولهایی که سلبریتی ها از مردم جمع آوری کردند، گفت: بصورت نسبی گفته شده که این رقم 30 میلیارد تومان است اما به نظر می رسد پولها بیشتر از این رقم هم باشد چرا که متاسفانه تا همین امروز هم پول به حساب این افراد واریز می شود.

نائب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس افزود: بر اساس شنیده ها در حساب یک سلبریتی 9 میلیارد تومان پول واریز شد و در حساب یک خانم هم شش میلیارد و 500 میلیون تومان.

در پی زلزله سال گذشته کرمانشاه برخی تحت عنوان کمک به زلزله زدگان از مردم سوء استفاده کردند. پول هایی که سلبریتی‌ها از مردم برای کمک به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه جمع‌آوری کرده‌اند، بصورت نسبی گفته شده که 30 میلیارد تومان است.
منبع: الف
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین