پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:29 - 1400/11/12

پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت درگذشت آیت‌الله صافی گلپایگانی

کارگر آنلاین | اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران با انتشار پیامی درگذشت عالم جلیل‌القدر آیت‌الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت.

به گزارش کارگر آنلاین ، متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
درگذشت عالم ربانی ، فقیه عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی را محضر مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، شیعیان جهان ، مردم شریف میهن اسلامی ،خانواده گرامی و پیروان ایشان تسلیت عرض می نمایم . 

  • آن فقیه عالیقدر که از شاگردان برجسته علمای عظام و مراجع عالیقدر جهان تشیع از جمله حضرت آیت الله العظمی بروجردی بودند ، عمر پربرکت خود را در جهت ترویج دانش ، معرفت دینی ، احکام الهی و آموزه های پربار علمای اسلام صرف نموده و با تربیت شاگردانی بسیار و با برجا گذاشتن آثار پربار علمی ، فقه پویای شیعه را ترویج و در دفاع از حریم امن اهل بیت عصمت و طهارت (ع) کارنامه ای پربار و مشحون از معرفت و خیرخواهی از خود به یادگار نهاده و در دفاع از کیان و عظمت اسلام و مسلمین لحظه ای فروگذار نبودند. 

فقدان آن عالم نستوه ، ضایعه ای جبران ناپذیر برای کشورمان و دوستداران مرجعیت در جهان اسلام است و ضمن عرض تسلیت مجدد ، برای آن عزیز سفرکرده از درگاه خداوند متعال غفران و رحمت واسعه الهی مسالت دارد.

اسماعیل للـه گانی 
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین