پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:57 - 1401/05/29

برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان تهران

کارگر آنلاین | قاضی‌زاده از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در این استان خبر داد.

مصطفی قاضی‌زاده رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های: خبر، تیتر، مصاحبه، یادداشت، موشن گرافی، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی و… و در ۱۴ موضوع با محور‌های تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، امید آفرینی و نشاط، خانواده و سبک زندگی، پیوند رسانه و صنعت، جهاد تبیین، الگوسازی و مطالبه، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، مکتب شهید سلیمانی، دست آورد‌های انقلاب اسلامی و… برگزار می‌شود.

وی درباره نحوه قضاوت آثار ارسالی به جشنواره تصریح کرد: آثاری مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرند که در رسانه‌های مکتوب، مجازی، رادیو و تلویزیون و از تاریخ اول فروردین ماه سال جاری تا اول مهر ماه ۱۴۰۱ منتشر شده باشند.

  • قاضی زاده افزود: آخرین مهلت ارسال آثار علاقه‌مندان شرکت در جشنواره تا ۱۵ آبانماه سال جاری است و شرکت کنندگان می‌توانند برای آگاهی از کم و کیف جشنواره و دریافت فرم ثبت نام و بارگذاری آثار به سایت بسیج رسانه استان تهران مراجعه کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت سید الشهدا (ع) گفت: اصحاب رسانه می‌توانند در دو بخش و هر بخش دو اثر از آثار منتخب خود را در سایت مذکور بارگذاری کنند.

قاضی زاده در پایان اظهار داشت: با همکاری بسیج رسانه شهرستان ری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و انتخاب داوران توانمند و شاخص، بهترین آثار تجلیل شده و به مرحله کشوری برای قضاوت راه خواهند یافت.

ارسال آثار به جشنواره از اردیبهشت ماه انجام و تاکنون نیز استقبال خوبی صورت گرفته است.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین