اخبار اقتصادی
چاپ00001:27 - 1402/06/04

ضرورت بازنگری اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران

کارگر آنلاین | عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران بر بازنگری اساسنامه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری با توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های کلان کشور تاکید کرد.

به گزارش کارگر آنلاین ، ناصر امانی در یکصد و پنجاهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن انتقاد از سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران پیرو جلسه با ۱۴۰ نیروی این سازمان، اظهار کرد: بازنگری اساسنامه سازمان با توجه به اولویت ها و سیاست های کلان کشور ضرورت دارد و با توجه به اینکه اساسنامه به سال ۱۳۷۰ برمی گردد باید بازنگری صورت بگیرد.

ناصر امانی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی با تأکید بر تفکیک وظایف میان سازمان و معاونت، یادآور شد: معاونت اجتماعی و فرهنگی باید مأموریت های شهرداری را تسهیل کند و سازمان باید در ابعاد ایرانی، اسلامی و ملی، برنامه های فرهنگی و هنری را پیش بگیرد.

  • وی افزود: کاستن از حجم مراکز زیر سازمان فرهنگی و هنی ضروری است چراکه در ۴۵۰ نقطه، مرکز دارد و مدیریت آن به شدت سخت شده و چالش های جدی در این زمینه دارد؛ لذا باید تنها مراکز بزرگ زیر نظر این سازمان باشد.

امانی با تأکید بر چابک سازی سازمان، یادآور شد: در حال حاضر ۹۵ درصد منابع صرف پرداخت حقوق می شود که اختصاص منابع نیاز به بازنگری دارد؛ از سویی جوان سازی نیز در سازمان ضروری است.

  • وی با بیان اینکه ارتباط بین مدیران سازمان و مراکز به دلیل پراکندگی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: جلب اعتماد کارکنان بستر اصلی و مهم برای موفقیت است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه کارکنان سازمان فرهنگی و هنری احساس تبعیض بین خود و دیگر کارکنان شهرداری را احساس می کنند، گفت: این احساس باید با جبران اقدامات رفاهی و معیشتی برطرف شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران