پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:10 - 1402/09/12

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:

اجرای طرح کارت رفاهی حکمت رضایتمندی بازنشستگان فولاد را به دنبال دارد

کارگر آنلاین | اجرای طرح کارت رفاهی حکمت رضایتمندی بازنشستگان فولاد را به دنبال دارداجرای طرح کارت رفاهی حکمت رضایتمندی بازنشستگان فولاد را به دنبال دارد

به گزارش کارگر آنلاین ، امروز مدیران صندوق بازنشستگی فولاد و فروشگاههای زنجیره ای فولاد که خرید کالا با شرایط ویژه را برای بازنشستگان شروع کرده و بخشی از مشکلات بازنشستگان را مدیریت کرده اند بدانند که دعای بازنشستگان و خانواده های آنان پشت سرشان است.

  • عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بازنشستگان نیازمند توجه بیشتر هستند گفت: تامین کالاهای مورد نیاز بازنشستگان به ویژه از طریق فروشگاههای زنجیره ای می تواند گام موثری باشد.
  • کیومرث سرمدی واله با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی باید در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر گام های موثری بردارد گفت: برای حمایت از اقشار آسیب پذیر وظیفه داریم  که این وظیفه می تواند در پیروی از منویات مقام معظم رهبری، اجرای قانون اساسی، حرکت در مسیر باورهای دینی یا رویکردهای انسانی باشد.
  • وی با تاکید بر اینکه در هر صورت وظیفه داریم از اقشار آسیب پذیر حمایت کنیم گفت: با توجه به اینکه بیشتر بازنشستگان حداقل بگیر و از دریافت حداقل های یک زندگی معمولی محروم هستند، به جرات می توانیم ادعا کنیم بازنشستگان از جمله‌ آسیب پذیرترین اقشار جامعه ما هستند.
  • وی با اشاره به اینکه بازنشستگان در عرصه های گوناگون از نیازهای معیشتی تا درمانی و رفاهی چالش دارند گفت: پای درد دل هر بازنشسته ای بنشینیم، از مشکلات خود سخن می گوید.
  • سرمدی با تاکید بر اینکه مشکلات و مسایلی که بازنشستگان از آنها سخن می گویند، غیر قابل انکار است گفت:  اینکه دایم برای آنها دلسوزی کنیم و  فقط به درددلشان گوش بدهیم، چاره ای برای سفره های خالی، علاجی برای بیماری و روشی برای خدمات رفاهی بازنشستگان نمی شود.
  • وی طرح حکمت صندوق بازنشستگان فولاد را اقدامی مثبت و تاثیرگذار دانست و گفت: با توجه به اینکه چالش اصلی و جدی بازنشستگان، مشکلات معیشتی است، هر طرحی که بتوان برای تامین نیازهای اولیه بازنشستگان عملیاتی کرد، بسیار تاثیرگذار است.
  • عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طرح حکمت در ابعاد گوناگون کالا را با قیمت مناسب برای بازنشستگان تعریف کرده است گفت: کمک به بازنشستگان در وهله اول باعث رضای خدا و در مراحل بعدی رضایتمندی بازنشستگان را بدنبال دارد.
  • وی اقدام فروشگاه اتکا در همکاری با صندوق بازنشستگی فولاد را قابل تقدیر دانست و گفت: اینکه فروشگاه‌های زنجیره ای اتکا تسهیلاتی برای صندوق‌ بازنشستگی فولاد فراهم کرده تا بتوانند اقلامی که نیاز دارند و البته بسیاری از آنها ضروری است، به صورت قسطی و با قیمت مناسب خریداری کنند، اقدامی تاثیرگذار است.
  • سرمدی از مدیران اتکا درخواست کرد به هر نحو ممکن ملاحظه بازنشستگان فولاد را داشته باشند گفت:  انتظار داریم اتکا در خصوص میزان حاشیه سودی که می‌برند و مدتی که تقسیط می‌کنند، شرایط بازنشستگان را در نظر بگیرند.

وی اقدام مدیران صندوق بازنشستگی فولاد در انعقاد این  قرارداد را مناسب توصیف کرد و گفت: بی شک فروشگاهها به سراغ صندوقها نمی آیند که کالا را به قیمت مناسب، اقساطی و شرایط ویژه به بازنشستگان بدهند، به همین دلیل به نظر می رسد مدیریت صندوق فولاد در این عرصه بخوبی وارد شده و رایزنی خوبی هم داشته که توانسته این  قرارداد را ببندد.

نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی قرارداد صندوق بازنشستگی فولاد با فروشگاههای زنجیره ای اتکا را اقدام و فعالیتی خداپسندانه توصیف کرد و گفت: امروز مدیران صندوق بازنشستگی فولاد و فروشگاههای زنجیره ای فولاد که خرید کالا با شرایط ویژه را برای بازنشستگان شروع کرده و بخشی از مشکلات بازنشستگان را مدیریت کرده اند بدانند که دعای بازنشستگان و خانواده های آنان  پشت سرشان است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین