پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:30 - 1402/10/29

با خواص آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا آشنا شوید!

کارگر آنلاین | آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا یکی از آیات قرآنی است که به سورۀ طلاق اختصاص داشته و از خواص زیادی برخوردار است. این آیه می‌تواند رزق و روزی شما را افزایش داده و کسب‌وکارتان را با گشایش همراه سازد.

آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا یکی از آیات قرآنی است که به سورۀ طلاق اختصاص داشته و از خواص زیادی برخوردار است. این آیه می‌تواند رزق و روزی شما را افزایش داده و کسب‌وکارتان را با گشایش همراه سازد.


 

پیش از آن‌که با خواص آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا آشنا شویم، بهتر است بدانیم اصلاً این آیۀ مبارک قرآنی به چه معنایی است و علمای دینی چگونه آن را تفسیر می‌کنند. تفسیر کامل این آیه به شرح زیر است:

«هرکسی تقوای الهی پیشه کند، خدا راه بیرون رفتن از سختی‌ها را بر او می‌گشاید. خدایا تو مهربانی، تو مهربان‌ترینی، تو همیشه و همه‌جا دست مهر و لطف را بر شانه‌های خستۀ من گذاشته‌ای، برایم عجیب نیست که اگر من آن باشم که تو گفته‌ای، و تو خواسته‌ای تمام درها را به رویم بگشایی. تو برای بندگان خوبت راه بیرون رفتن از سختی‌ها، وسوسه‌ها و ناامیدی‌ها را چنان باز می‌کنی که خود گمان نمی‌برند. تو به همان راحتی که آفتاب راه ورود به دری بسته را از روزنه‌ای کوچک برای خودش می‌گشاید، بخشش و رحمت و برکت را چون باران فرومی‌ریزی. چون بارانی تند بر خاک تشنۀ دلی که تنها به تو امید بسته است. خدایا من، تنها و تنها، تو را دارم. راه‌های نجات را به روی من بگشای، ازآن‌جا که من نمی‌دانم رحمتت را بر من ارزانی کن و مرا، که تنها و تنها تو را دارم، تنها مگذار.»

 

خواص آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا
برای آن‌که از آثار و برکات بی‌نظیر این آیه، همچون گشایش در کارها، افزایش رزق و روزی، رفع گرفتاری، بهبود بیماری و… بهره‌مند شوید، لازم است آداب خاصی را به‌جای آورده و با خلوص نیت کامل اقدام به خوانش و حکاکی آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا نمایید. ازجمله نکاتی که توسط ائمۀ معصومین برای انجام این کار برشمرده شده‌اند، عبارتند از:

  • حکاکی آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا روی نگین عقیق
  • رعایت کامل بخورات شیرین در زمان حکاکی
  • داشتن وضو هنگام حمل انگشتری

همان‌طور که پیش‌تر نیز در بخش خواص آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا اشاره کردیم، این آیۀ مبارک از خواص بسیاری برخوردار است و انس با آن می‌تواند زندگی شما را سرشار از برکاتی دست‌نیافتنی سازد. چیزی که در این میان حائز اهمیت است، خلوص نیت و اعتقاد قلبی شما است. طبق سخن بزرگان دین و امامان معصوم، تأثیر این آیۀ زیبا زمانی بروز پیدا می‌کند که به‌صورت مداوم و همراه با خلوص نیت خوانده شود.

کلام پایانی
در نوشتۀ امروز از فروشگاه اینترنتی گالری سلامی به معرفی خواص آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا پرداختیم و شما را با فواید این ذکر گهربار آشنا ساختیم. همان‌طور که می‌دانید، برای برخورداری از مزایای بی‌شمار این ذکر ارزشمند، لازم است که آیه و من یتق الله یجعل له مخرجا روی سنگ عقیق حکاکی شود. بنابراین، اگر قصد دارید جواهرات ساخته‌شده از این سنگ زینتی مانند انگشتر عقیق و تسبیح عقیق را خریداری نمایید، تنها کافی است از طریق همین صفحه وارد بخش مربوطه در منوی سایت ما شده و به‌سادگی سفارش اینترنتی خود را به ثبت رسانید.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین