پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:34 - 1403/03/08

برگزاری سومین اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه در کربلا

سومین اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه ۱۴ و ۱۵ خرداد در کربلای معلی برگزار می‌شود.

به گزارش کارگر آنلاین ، کربلای معلی در روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه میزبان سومین اجلاس بین‌المللی نخبگان منابر شیعه خواهد بود. در این اجلاس که با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از فرهیختگان، هنرمندان و اساتید برجسته از سراسر ایران و ۴۵ ملیت جهان برگزار می‌شود، به پیراهن امام حسین علیه السلام به عنوان نماد عاشورا پرداخته خواهد شد.

  • داود منافی‌پور، دبیر مجمع جهانی حضرت علی‌اصغر (علیه السلام)، اظهار داشت: "این اجلاس با هدف تبیین پیراهن معظم امام حسین علیه السلام و نقش آن در عصر حاضر و ایجاد هم‌افزایی و تبادل نظر بین نخبگان علمی، هنری و رسانه‌ای در خصوص این موضوع مهم برگزار می‌شود."
  • وی افزود: "مهم‌ترین برنامه این اجلاس، ارائه تحقیقات علمی و پژوهشی در خصوص پیراهن مقدس امام حسین علیه السلام است که به عنوان نماد عاشورا و پرچم‌ قیام منجی عالم بشریت شناخته می‌شود.

منافی‌پور در ادامه به دیگر برنامه‌های این اجلاس اشاره کرد و گفت: "برگزاری رویداد هنری،مراسم شب شعر و نشست‌های تخصصی، از جمله برنامه‌های دیگر این سفر خواهد بود."

لازم به ذکر است در این اجلاس علاوه بر علما و اساتید دانشگاه، برترین‌های حوزه هنر و رسانه از جمله شعرا، تهیه کنندگان، کارگردانان و اصحاب رسانه نیز حضور دارند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین