پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:27 - 1403/03/13

یادداشت بهزاد تیمورپور

رشد فرهنگ مهدویت و شهادت و پیروی از منویات رهبری و بازخوانی وصیت نامه شهدا جامعه را از خطرات نجات می دهد

کارگر آنلاین | رشد فرهنگ مهدویت و شهادت و پیروی از منویات رهبری و سیره شهدا جامعه را همیشه از خطرات نجات می دهد

 رشد فرهنگ مهدویت و شهادت و پیروی از منویات رهبری و سیره شهدا جامعه را همیشه از خطرات نجات می دهد.

جامعه ای که منتظر ظهور منجی عالم بشریت است همیشه فعال و پویا بوده و با به روز رسانی در رفتار و اعمال خود و توجه به آیات الهی در قرآن کریم و سیره اهل بیت عصمت و طهارت هر روز به ظهور نزدیک می شود.

فرهنگ شهادت 

شهادت به کشته‌شدن در راه خدا اشاره دارد که در احادیث از آن به‌عنوان بالاترین نیکی و گرامی‌ترین مرگ یاد شده است. در آیات قرآن و روایات، برای شهادت، آثاری همچون زنده ماندن، برخورداری از حق شفاعت و آمرزش گناهان ذکر شده است.

مردم ایران در طول 45 سال گذشته هزاران شهید را تقدیم تحقق آرمان های انقلاب اسلامی کرده اند در سال های گذشته شهادت حاج قاسم و آن تشییع باشکوه بیانگر همین مساله است .

در روزهای گذشته شهادت رئیس جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی نیز خاطرات اول انقلاب را در ذهن مردم زنده کرد . آن تشییع های باشکوه و آن همدلی و همبستگی بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی . این ها همگی از پویا بودن فرهنگ شهادت در کشور است .

وصیت نامه شهدا منشور معنوی انقلاب است 

رهبری معظم انقلاب در جایی فرمودند " وصیت نامه شهدا منشور معنوی انقلاب است "  این چراغ راه است برای نسل جوان متعهد به آرمان های انقلاب .چراغ راه است . شهدا به چه می اندیشیدند چکونه زیست می کردند چه چیزیهایی در زندگی روزمره اشان مهم بوده است هدفشان چه بود با مرور منظم وصیت نامه شهدا نسل جوان گمراه نمی شود و به قله های تفکر انقلاب اسلامی نزدیک می شوند .

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین