پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:47 - 1403/03/20

شهید شدن مرزبان هرمزگانی در مقابل چشمان خانواده اش

کارگر آنلاین | عباسیان روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شهید شدن مرزبان هرمزگانی در درگیری با ارازل و اوباش در منطقه گردشگری آبشار یاسوج، اظهار داشت: این مرزبان فداکار روز گذشته پس از مزاحمت اراذل و اوباش و درگیر شدن آنها با ماموران نیروی انتظامی به کمک ماموران پلیس یاسوج شتافت که وی در این درگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

عباسیان روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شهید شدن مرزبان هرمزگانی در درگیری با ارازل و اوباش در منطقه گردشگری آبشار یاسوج، اظهار داشت: این مرزبان فداکار روز گذشته پس از مزاحمت اراذل و اوباش و درگیر شدن آنها با ماموران نیروی انتظامی به کمک ماموران پلیس یاسوج شتافت که وی در این درگیری مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرزبان فداکار که در ایام مرخصی به سر می‌برد، همراه خانواده خود در سفر به استان کهگیلویه وبویراحمد در آبشار یاسوج به‌همراه ماموران پلیس استان با اراذل و اوباش درگیر شد که شوربختانه مورد اصابت گلوله قرار گرفت و جان باخت.

روابط عمومی نیروی انتظامی کهگیلویه وبویراحمد، خاطرنشان کرد: شهید فرخیانی در ایام مرخصی به سر می‌برد و پس از حضور پلیس در محلی در شهرستان یاسوج در راستای جلوگیری از مزاحمت اراذل و اوباش، بین ماموران و آنان درگیری ایجاد شد که این شهید به همراه خانواده در آن منطقه بوده و با مشاهده درگیری احساس مسئولیت کرد و با جدا شدن از همسر و فرزند خود به کمک ماموران پلیس و مقابله با اراذل و اوباش پرداخت.

وی ادامه داد: استوار یکم احسان فرخیانی در این درگیری جلوی چشم همسر و فرزند خود مورد اصابت گلوله یکی از اراذل و اوباش قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین