پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:59 - 1403/04/07

یکی از مباحث ضروری امروز جریان انقلاب، اجماع در انتخابات است

کارگر آنلاین | نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: یکی از مباحث ضروری امروز جریان انقلاب، اجماع است. افرادی که دلسوزی بیشتری نسبت به اصل انقلاب دارند، لازم است تا از خودگذشتگی نشان دهند تا این اجماع صورت گیرد.

به گزارش کارگر آنلاین ، حسین‌علی حاجی‌دلیگانی، نماینده مردم اصفهان و عضو کمیسیون برنامه و بودجه در مجلس شورای اسلامی، به تشریح ویژگی‌های نامزد اصلح انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: رئیس جمهور باید برابر آنچه که مردم از او به عنوان رئیس قوه مجریه انتظار دارند، توان پاسخگویی داشته باشد. بیش از ۹۰درصد ساختارها و سازمان‌های کشور در اختیار قوه مجریه است.

یکی از مباحث ضروری امروز جریان انقلاب، اجماع در انتخابات است
وی اضافه کرد: مسئولیت به کارگیری این ظرفیت و پاسخگویی در مقابل آنچه به عنوان تکالیف قوه مجریه مطرح شده، رئیس جمهوری است که می‌بایست فردی باشد که توانایی اداره کامل این زمینه‌ها را داشته باشد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: رئیس جمهور باید قدرت اولویت‌بندی مسائل را داشته باشد. در این دوره مسائل مربوط به اقتصاد کشور بسیار برای مردم در اولویت قرار دارد و باید فردی برای ریاست جمهوری انتخاب شود که بتواند این مباحث و مسائل را حل کند تا مردم در شرایط بهتری نسبت به وضعیت فعلی قرار بگیرند.
نماینده مردم اصفهان همچنین اظهار داشت: رویکردهای یک رئیس جمهور بسیار مهم است. او باید برای اجرایی شدن سیاست‌های کلان، رویکرد مشخصی داشته باشد تا بتواند برنامه‌های خود را هم ذیل قوانین عملی کند و هم بتواند برای آن لایحه قانونی ارائه کند.
حاجی‌دلیگانی در پایان ضمن بااهمیت دانستن اجماع میان نامزدهای انتخاباتی جریان انقلاب، تاکید کرد: یکی از مباحث ضروری امروز جریان انقلاب، اجماع است. افرادی که دلسوزی بیشتری نسبت به اصل انقلاب دارند، لازم است تا از خودگذشتگی نشان دهند تا این اجماع صورت گیرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین