پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:02 - 1403/04/07

نامزدهای جبهه انقلاب باید اجماع کنند تا اتفاقات سال‌های قبل تکرار نشود

کارگر آنلاین | عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نامزدهای جبهه انقلاب حتما باید اجماع کنند و یک نفر در میدان بماند تا اتفاقات سال‌های قبل تکرار نشود.

به گزارش کارگر آنلاین ،  حجت‌الاسلام و المسلمین احمد سالک کاشانی، عضو جامعه روحانیت مبارز بر لزوم انتخاب نامزد اصلح برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و در تشریح برخی از ویژگی‌های نامزد اصلح گفت: حرکت ما روی شاقول نظام است و آن نیز، ولایت است. رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله) در سخنرانی چهاردهم خرداد فرمودند اصلح کسی است که انقلابی، فعال، پرکار، آگاه و بصیر باشد.

نامزدهای جبهه انقلاب باید اجماع کنند تا اتفاقات سال‌های قبل تکرار نشود
وی تصریح کرد: اگر دو کلیدواژه فعال و پرکار را مورد بررسی قرار دهیم، به دو موضوع می‌رسیم؛ یکی سوابق کاری و دیگری عملکرد مدیریتی با توده‌ی مردم و نه صرفا با دستگاه‌ها. این دو ویژگی دقیقا شامل کارهایی است که شهید رئیسی از آن برخوردار بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جمع‌بندی بنده از میان شش نامزد انتخابی فردی است که مدیریت اجرایی دارد و از مدیریت راهبردی استفاده می‌کند و سوابق اجرایی متعددی در کارنامه خود دارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز پیرامون تلاش‌ها برای ایجاد اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب توضیح داد: ما برای اجماع میان نامزدهای انتخاباتی تلاش کرده‌ایم و با آن‌ها در تماس هستیم تا اجماع کنند. در روزهای اخیر دیدیم که چطور یکی از افراد در ستاد یکی از نامزدها در سفر به شهرهای مختلف چه رویکرد تهاجمی را از خود به نمایش گذاشت. همین نشان می‌دهد که جبهه انقلاب باید متحد شود.

سالک کاشانی در پایان توصیه کرد: نامزدهای جبهه انقلاب حتما باید اجماع کنند و یک نفر در میدان بماند تا اتفاقات سال‌های قبل تکرار نشود. ما عمیقا برای کشور و انقلاب نگران هستیم.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین