پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:04 - 1403/04/07

اجماع نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است

کارگر آنلاین | نماینده مردم کرمانشاه گفت: اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است. اجماع انقلابی‌ها منجر به حفظ انقلاب و این مسیر خواهد شد در غیر این صورت باید چند سال خون دل خورد.

به گزارش کارگر آنلاین ، سید جواد حسینی‌کیا، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ویژگی‌های نامزد اصلح ریاست جمهوری را برشمرد و گفت: ولایت‌مداری شاخص کلیدی یک نامزد اصلح است. این فرد باید یک توانمندی از خود در زمینه اجرا داشته باشد و همچنین یک برنامه روشنی برای آینده کشور به خصوص در حوزه معیشت و مدیریت تورم و نقدینگی ارائه کند.
وی در ادامه افزود: نامزد اصلح باید بتواند مسیر شهید خدمت، شهید رئیسی، را جلو ببرد و جهادی کار کند.

اجماع نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است
نماینده مردم کرمانشاه مواضع نامزد اصلح در موضوع سیاست خارجی را مهم دانست و توضیح داد: نامزد اصلح در سیاست خارجی نباید همه مسائل را به چند کشور گره بزند و باید از امکانات کشور استفاده کند تا بتواند ایران را با راهبردی مناسب جلو ببرد.
حسینی‌کیا بر اهمیت اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب تاکید و خاطر نشان کرد: اجماع میان نامزدهای جبهه انقلاب از نان شب هم واجب‌تر است. اجماع انقلابی‌ها منجر به حفظ انقلاب و این مسیر خواهد شد در غیر این صورت باید چند سال خون دل خورد. عدم وحدت، ظلم به جریان انقلاب است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین