پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:06 - 1403/04/07

عقل سیاسی حکم می‌کند که جبهه انقلاب بر یک نامزد اجماع کند

کارگر آنلاین | یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: عقل سیاسی حکم می‌کند که جبهه انقلاب به یک نامزد برسد و اجماع بر او صورت بگیرد و همه این نامزد را مورد حمایت قرار دهند.

محمدابراهیم رضایی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و فرمانده سابق هوافضای خمین به ویژگی‌های نامزد اصلح انتخاباتی اشاره کرد و گفت: کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود باید سابقه‌ای در میدان و دستی بر آتش داشته باشد. مدیریت‌های بزرگ و کلان باید در کارنامه نامزد اصلح باشد، حضور در میدان را تجربه کرده و تازه‌کار نباشد.

عقل سیاسی حکم می‌کند که جبهه انقلاب بر یک نامزد اجماع کند
این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: نامزد اصلح باید فردی شجاع و از قدرت تصمیم و تدبیر خوب برخوردار باشد. او باید در شرایط مختلف و بحران‌ها بتواند وضعیت را مدیریت کند. رئیس جمهور باید پرکار، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر باشد و نباید فردی تنبل و زمین‌گیر این سمت را به عهده بگیرد. نشستن در اتاق و کار کردن دیگران برای او نمی‌تواند موفقیت ایجاد کند.

فرمانده سابق هوافضای خمین رفع زودهنگام مشکلات مردم را از جمله مهم‌ترین اقدامات اولیه رئیس جمهور بعدی دانست و توضیح داد: مردم امروز بحران مسکن دارد و رئیس جمهور بعدی باید بتواند این مشکل را فوری مدیریت و برطرف کند. افراد محروم نیز باید مورد توجه او قرار گیرند تا در اولین فرصت پس از انتخاب توسط مردم از مشکلات سخت معیشتی خارج شوند.

رضایی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت وقوع اجماع میان نامزدهای انتخاباتی بیان کرد: حتما باید میان نامزدهای جبهه انقلاب اجماع صورت گیرد. عقل سیاسی حکم می‌کند که جبهه انقلاب به یک نامزد برسد و اجماع بر او صورت بگیرد و همه این نامزد را مورد حمایت قرار دهند. در غیر این صورت امکان دارد آرای نامزدهای انقلابی شکسته شود و در انتخابات پیش رو شکست بخورند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین