اخبار اقتصادی
چاپ00012:55 - 1403/04/19

مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اریبهشت ویژه مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح شد

کارگر آنلاین | رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران دارد.


به گزارش کارگر آنلاین ، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت ویژه مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان در مجتمع گردشگری کوثر البرز برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، به‌ویژه سیدالشهدای خدمت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای همراه، گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران با افتتاح این مرکز فرهنگی و تفریحی دارد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تقدیر از ایجاد این مرکز توسط سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، گفت: تصمیم انقلابی بود که این امکانات در اختیار خانواده‌های شهدا و ایثارگران قرار بگیرد که اگر دریغ می‌شد، کار اشتباهی بود. بنیاد شهید و امور ایثارگران برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ویژه‌ای برای مادران، همسران و دختران شهدا و ایثارگران با افتتاح این مرکز فرهنگی و تفریحی دارد.

 

معاون رئیس جمهور خاطرنشان‌کرد: این مرکز افتتاح شد تا مادران. همسران و دختران شهدا فعالیت ورزشی و تفریحی داشته باشند هر چند که از مراکز شهری ما دور است اما به استان‌های تهران، قم و قزوین نزدیک است و می‌شود سفر یک و دو روزه در نظر گرفته شود.

 

قاضی‌زاده هاشمی گفت: امیدواریم اردوهایی تفریحی و فرهنگی در نظر گرفته شود تا بانوان شاهد و ایثارگر از آن استفاده کنند و توجه به این نگاه فرهنگی گسترش بیشتری پیدا کند تا خانواده شهدا و ایثارگران از برنامه‌های فرهنگی بیشتر بهره‌مند شوند.

 

 

میثم جعفری، مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در افتتاح این مرکز فرهنگی و تفریحی با اشاره به حمایت‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:  تلاش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران به ویژه مادران. همسران و دختران شهدا قابل توجه است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر با اشاره به افتتاح مراسم افتتاحیه مراکز گردشگری سلامت و کتابخانه‌های هتلی بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: تلاش شده است که همه هتل‌ها و مراکز اقامتی این سازمان دارای کتابخانه و مراکز فرهنگی برای استفاده خانواده شهدا و ایثارگران باشد.

جعفری به ارائه گزارشی از نحوه ایجاد مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت پرداخت و گفت: مرکز فرهنگی و تفریحی شهدای اردیبهشت دارای بخش‌های مختلف از جمله کنابخانه، اتاق سلامت، اناق‌ آموزشی و تماشای فیلم است که مورد استفاده مادران، همسران و دختران شهدا قرار خواهد گرفت.

محمود پاکدل، معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران و سید محمد صادق هاشمی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این مراسم حضور داشتند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
سامانه بتا بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران