اخبار اقتصادی
چاپ00011:15 - 1403/04/23

نشست معرفت افزایی حجاب و عفاف برگزار شد

کارگر آنلاین | نشست معرفتی عفاف و حجاب با حضور بانوان سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در محل هتل هویزه تهران برگزار شد.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، نشست معرفتی حجاب و عفاف، روز سه شنبه نوزدهم تیرماه با حضور بانوان شاغل در این سازمان و شرکتهای تابعه و سخنرانی رضا رسولی معاون راهبری و اجرایی سازمان و دکتر جبارزاده استاد دانشگاه در هتل هویزه تهران برگزار شد.

رضا رسولی معاون راهبری و اجرایی سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر ضمن عرض خیرمقدم به شرکت کنندگان در این نشست، گفت: از آنجایی که امروز موضوع حجاب و عفاف از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه اسلامی است، همه‌ی ما بایستی به این موضوع مهم اهمیت نشان داده و در راستای روشنگری و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی قدم برداریم.

وی ادامه داد: عفاف و حجاب تنها مختص به زنان نیست و مردان نیز در صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف نقش بسزایی دارند .
رسولی افزود : بحث حجاب و عفاف از ارزنده ترین نمونه های تمدن فرهنگی ملی و مذهبی است و باید بستر آموزش در این حوزه با محوریت خانواده ها دنبال شود .

دکتر جبارزاده استاد دانشگاه و کارشناس حوزه خانواده نیز به تبیین چرایی و اثر حجاب و عفاف در خانواده و جامعه و تاریخچه حجاب در اروپا پرداخت.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
سامانه بتا بانک رفاه کارگران