اخبار اقتصادی
چاپ00021:04 - 1403/06/21

نخستین گروه از خانواده معزز شاهد و ایثارگر عازم شهرهای مقدس مشهد و قم شدند

کارگر آنلاین | نخستین گروه از خانواده معزز شاهد و ایثارگر به همت سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، در قالب سفرهای گروهی ویژه ایثارگران عازم شهرهای مقدس مشهد و قم شدند.

به گزارش کارگر آنلاین ، سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، در همکاری با معاونت فرهنگی ادارات کل استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با هدف خدمت‌رسانی به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، سفرهای گروهی سیاحتی و زیارتی ویژه این ایثارگران را آغاز کرده است که در اولین اقدام، جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران از استان البرز به شهرهای مقدس مشهد و قم اعزام شدند.
آزادگان، جانبازان، والدین، همسران و فرزندان شهدا به همراه همسر و فرزندان تحت تکفل و همچنین خانواده جانبازان متوفی مشمول این طرح می‌شوند و این طرح به صورت گروهی و خانوادگی اجرا می‌شود.

  • خانواده معزز شاهد و ایثارگر که تا 3 نفر باشند، می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی https://shahedseyr.ir/ ثبت نام کنند و اگر بیش از 3 نفر باشند باید از طریق معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خود اقدام کنند.
  • پس از تایید ثبت نام، خانواده معزز شاهد و ایثارگر می‌توانند تا سقف اعتبار پیش‌بینی شده از امکانات اقامتی، فرهنگی و گردشگری گروه هتل‌ها و مجتمع‌های اقامتی کوثر و دیگر مراکز طرف قرارداد استفاده کنند. این طرح فرهنگی و گردشکری تا ۲۵ اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران