اخبار اقتصادی
چاپ00020:56 - 1403/06/23

رضا رسولی دبیر همایش تخصصی گردشگری فرهنگی؛ زمینه ها و ظرفیتها شد

کارگر آنلاین | میثم جعفری مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، در حکمی رضا رسولی را به عنوان دبیر همایش تخصصی گردشگری فرهنگی؛ زمینه ها وظرفیت ها منصوب کرد.

به گزارش کارگر آنلاین ، میثم جعفری مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، در حکمی رضا رسولی را به عنوان دبیر همایش تخصصی گردشگری فرهنگی؛ زمینه ها وظرفیت ها منصوب کرد.

متن حکم میثم جعفری به شرح زیر است:

جناب آقای رضا رسولی

سلام علیکم

گردشگری از جمله فرصتهای مهم توسعه و پیشرفت سرزمین هاست که اقتضا می کند نگاه حکمرانی شایسته به آن معطوف باشد و در بین انواع عرصه ها و گونه های گردشگری، گردشگری فرهنگی، به سیاست ها و اهداف فرهنگی نظام جمهوری اسلامی ایران نزدیک تر و یکی از ممیزه های شاخص نظریه اسلامی سیاحت محسوب می شود.

بدیهی است که این ممیزه شاخص، جز با تبیین ابعاد مختلف شناختی و کاربردی آن و تلفیق محتوا و مضمون فرهنگی با خدمات تخصصی، محقق نمی گردد.

در این میان، سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر، گردشگری فرهنگی را به عنوان رویکرد اصلی خود در سیاست گذاری برگزیده است و تلاش دارد تا در برنامه ریزی و ارایه خدمات، غنی سازی محتوایی و ترویج و تعمیق فرهنگ و باورهای اسلامی و ایرانی را هدف گذاری نماید.

از این رو با توجه به سابقه و کارنامه جنابعالی در گستره فرهنگ، هنر و گردشگری، شما را به عنوان " دبیر همایش تخصصی فرهنگی؛ زمینه ها و ظرفیت ها " منصوب می نمایم و امیدوارم با بهره مندی از ظرفیت دستگاههای سیاست گذار و نهادهای تخصصی و مراکز علمی و دانشگاهی، این همایش را حرکتی ارزشمند و اثرگذار برای تجلی شاخصه های فرهنگی در گردشگری کشور تبدیل کنید.

گفتنی است همایش تخصصی گردشگری؛ زمینه ها و ظرفیت ها پنجم مهرماه در محل هویزه تهران برگزار می گردد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران