اخبار اقتصادی
چاپ00015:24 - 1403/07/08

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله

کارگر آنلاین | میثم جعفری در پیام مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

به گزارش کارگر آنلاین ، میثم جعفری در پیام مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی و سیاحتی کوثر در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

شهادت مجاهد بزرگ،شجاع مرد عرصه مقاومت و حامی  مردم مظلوم لبنان و فلسطین حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله به همراه تعدادی از فرماندهان مقاومت اسلامی و مردم بی گناه به دست اشرار زمانه و صهیونیست های خون ریز و تروریست ضایعه عظیمی بود که قلب حامیان حقیقت  را به درد آورد.

زندگی این عالم مجاهد نمادی از حیات طیبه و عاقبت او، تصویر روشنی از اجر الهی برای مجاهدان بود.

  • هر چند این ضایعه،تلخ و دردناک بود اما به  برکت خون شهدا خصوصا سیدالشهدای مقاومت و به همت و حمیت مردان و زنان مومنی که علم ارزش های الهی و پرچم تقابل با شیطان بزرگ و اعوان و انصار او را بر دوش دارند به طلیعه پیروزی تبدیل خواهد شد.

سران این رژیم جعلی بر این خیال باطل اند که با کشتار و ترور می توانند درخانه عنکبوتی خویش در آرامش باشند اما قطعا تجاوزگری های انجام شده  در یکسال گذشته علیه زنان ،کودکان و مردم بی دفاع غزه و جنایت های اخیر در لبنان، موجب بیداری آزادی خواهان و ظلم ستیزان و تقویت بیش از پیش محور مقاومت تا نابودی کامل این رژیم خواهدشد. 

شهادت دبیرکل مجاهد حزب الله لبنان و شهدای همراه ایشان را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و خانواده شهدا و تمام رزمندگان اسلام و یاران و یاوران جبهه مقاومت اسلامی تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای شهدای عزیز مجاورت ابدی با حضرت سیدالشهدا و پیروزی عالم گیر برای مقاومت اسلامی مسئلت می نمایم.

 

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران