اخبار اقتصادی
چاپ00013:54 - 1403/07/12

با مشارکت ستاد سمن های شهر تهران برگزار می شود| جایزه نوآوری اجتماعی جانا اعطا می شود

کارگر آنلاین | با مشارکت ستاد سمن های شهر تهران جایزه نوآوری اجتماعی با نام اختصاری جانا با کارکردهای شبکه ‏سازی و گفتمان ‏سازی بنا دارد تا با بهره ‏گیری از ظرفیت ‏های مختلف رویداد اعطای جایزه، جریان نوآورانه ‏ای را در حوزه تقویت زیست ‏بوم نوآوری اجتماعی کشور ایجاد نماید.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد سمن های شهر تهران با مشارکت ستاد سمن های شهر تهران جایزه نوآوری اجتماعی با نام اختصاری جانا با کارکردهای شبکه ‏سازی و گفتمان ‏سازی بنا دارد تا با بهره ‏گیری از ظرفیت ‏های مختلف رویداد اعطای جایزه، جریان نوآورانه ‏ای را در حوزه تقویت زیست ‏بوم نوآوری اجتماعی کشور ایجاد نماید.

جانا «طرح ‏های نوآورانه پیاده ‏سازی ‏شده» و «فعالیت‏ های نوآورانه انجام شده» و اثرگذار حوزه اجتماعی را مورد تجلیل قرار می‏ دهد و به دنبال کشف و تقدیر از ایده ‏ها، سیاست ‏ها، افراد یا سازمان ‏ها نخواهد بود. همچنین، جانا در تلاش است تا علاوه بر رصد فعالیت ‏های منجر به حل مسائل اجتماعی، فعالیت‏ های انجام گرفته در راستای توسعه زیست ‏بوم نوآوری اجتماعی را نیز مد نظر قرار دهد.

از نمونه های مشابه این جایزه می توان به بورسیه اسکال، گرنت اجتماعی اروپا، جایزه تاثیر اجتماعی دانشگاه اوترخت، جایزه کارآفرینی اجتماعی فیس‏بوک و... اشاره داشت.

محورهای نخستین دوره جایزه نوآوری اجتماعی (جانا) عبارتند از: کمک به توسعه زیست‏ بوم نوآوری اجتماعی، کسب ‏وکارهای اجتماع‏ محور، کسب و کارهای اجتماعی موضوع ‏محور، محصولات و خدمات جامعه ‏محور و محصولات و خدمات اجتماع ‏محور می باشد.

از کلیه اعضاء و داوطلبان تشکل های مردمی شهر تهران دعوت می شود جهت شرکت در رقابت های این رویداد و ارائه طرح ها و برنامه های خود از طریق سایت این رویداد به آدرس زیر اقدام نمایند؛
https://stu.janaprize.ir

و یا اینستاگرام و صفحات مجازی جشنواره به آدرس زیر مراجعه نمایند؛
@janaprize

اختتامیه این جشنواره در روز 14 مهرماه از ساعت 18 در محل تالار وحدت با معرفی و تقدیر برگزیدگان برگزار می شود.

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران