اخبار اقتصادی
چاپ00011:10 - 1403/08/02

نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی استان البرز برگزار شد

کارگر آنلاین | نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی استان البرز با حضور جمعی از فعالان شبکه های اجتماعی به همت سازمان فضای مجازی سراج دفتر البرز در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد.

در این نشست محمد شیروانی مدیر مرکز شبکه های اجتماعی سازمان فضای مجازی سراج، با اشاره به اقداماتی که فعالان و کنشگران فضای مجازی می بایست انجام دهند اظهار داشت: یکی از مهمترین وظایفی که کنشگران فضای مجازی بر عهده دارند، توجه و اهتمام به شبکه سازی است.

نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی استان البرز برگزار شد

وی ادامه داد: دشمن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در تلاش است تا با ورود به جبهه حق، آرمانها و اهداف این نظام را تحریف کرده و لازم است که جبهه حق در مقابل این رویکرد دشمن اقدام به شبکه سازی و شناخت راه های مقابله با اقدامات دشمن در فضای مجاز ینماید.

این  کنشگر فضای مجازی افزود: درمقابل این هجمه هایی که از سوی دشمنان ایران اسلامی انجام می شود، کنشگران این فضا باید خودشان را به ابزار به روز و کارامدی که اکنون در اختیار همگان است مسلح کنند.

وی ادامه داد: علم تولید پیام برای انتقال به مخاطب و انتشار آن به جهت تغییر در رفتار است. در واقع در این مکانیزم با استفاده از ذهن خودآگاه، بر ذهن ناخودآگاه جامعه هدف و مخاطب خود تاثیر می گدارد.

شیروانی افزود: این مهمترین موضوعی است که یک کنشگر و فعال فضای مجازی که در جبهه انقلاب فعالیت می کند باید داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به این نکته ضروری است که فعالان و کنشگران جبهه انقلاب باید از هرگونه تفرقه ی که باعث ایجاد اختلاف در بین جریان انقلابی می شود دوری کرده و اجازه ندهند که در این فضا، دشمن از این برخی از اختلافات سلیقه های موجود در درون جبهه انقلاب بهره برداری کند.

در این جلسه فعالان و کنشگران حاضر در جلسه، به ارائه نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و موضوعاتی همچون نحوه فعالیت در فضای مجازی، آنتی شبه و بررسی شبهاتی که در فضای مجازی تولید می شود، توجه به استفاده از اپلیکیشن های داخلی و یا خارجی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

لازم به توضیح است که نشست فعالان فضای مجازی استان البرز به صورت دوره ای از سوی سازمان فضای مجازی سراج دفتراستان البرز برگزار می شود تا فعالان و کنشگران فضای مجازی این استان بتوانند به تبادل نظرات و دیدگاه های بپردازند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
سامانه بتا بانک رفاه کارگران