پربحث ها
اخبار اقتصادی
آگهیهای دروغ و مخاطب بیدفاع

درخواست شورای نظارت بر صداوسیما برای جلوگیری از اغراق در آگهیهای تلویزیونی شاید گامی رو به جلو باشد، اما هیچ تضمینی برای اجرایی شدن ندارد
شورای نظارت بر صداوسیما با انتشار بیانیهای از صداوسیما خواست در تبلیغات از «اغراق» پرهیز کند. واژه اغراق یا بزرگنمایی شاید در نگاه اول یکی از الزامات هر آگهی برای جلب توجه مخاطبان باشد، اما آنچه این اغراق میتواند بر سر مخاطب بیاورد، مسئلهای جدی است که حتی سلامتی افراد را با چالش روبهرو میکند. آیا این جلوگیری از «اغراق» میتواند از تکرار پخش مصادیقی، چون تبلیغ فریبنده کرم حلزون یا پخش یک نوع خاص از روغن غذایی که مشخص شد فاقد مجوز است، جلوگیری کند؟!
منبع: جوان
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
نظر خود را ثبت کنید