اخبار اقتصادی
چاپ00014:21 - 1395/04/05

عملیات بزرگ حلب با مشارکت نیروهای روسی و ایرانی

«این عملیات بزرگ، تنها ساعاتی بعد از سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان صورت می گیرد که نبرد در حلب را یک نبرد راهبردی بزرگ اعلام کرده بود.»

کارگرآنلاین: روزنامه الکترونیکی "رای الیوم" نوشت: «بامداد امروز (شنبه) نیروهای روس، ایرانی و حزب الله عملیات بزرگی در حلب با هدف محاصره کردن تروریست های مستقر در مناطق شرقی این استان آغاز کرده اند.»

 

رای الیوم در ادامه نوشت: «منابع آگاه از حلب به رای الیوم گفتند عملیات مذکور که به درگیری های مستقیم و حملات سنگین انجامید، با هدف بیرون کردن کامل تروریست ها  از استان حلب صورت گرفته است.
 

 

این روزنامه در ادامه افزود: «حملات هوایی ارتش سوریه در حومه حلب شمالی مواضع تروریست ها را هدف قرار داد و ده ها تن از آنها را کشته و زخمی کرد. به دنبال حملات هوایی و توپخانه که تلفات زیادی از تروریست ها به جاگذاشت، مجموعه هایی از تروریست ها وادار به عقب نشینی شده اند.»

 

 
 رای الیوم ادامه داد: «این عملیات بزرگ، تنها ساعاتی بعد از سخنرانی دیروز سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان صورت می گیرد که نبرد در حلب را یک نبرد راهبردی بزرگ اعلام کرده بود و به افزایش تعداد نیروهای خود را در این استان تأکید کرد.»
 

 

 سید حسن نصرالله طی سخنان دیروز خود تأکید کرد که امروز مقاومت در حلب به موفقیت های بزرگی دست یافته است و طرح ساقط کردن سوریه و ورود تروریست های تکفیری از لبنان به حمص برای سیطره بر دمشق و همچنین حمله از جنوب سوریه فروپاشیده است.

 

 


وی ادامه داد: امروز هزاران عنصر مسلح از سراسر جهان و با تابعیت ها مختلف به حلب آمده اند ومرزهای ترکیه همچنان بر روی آنها باز است. از ماه ها قبل یک تصمیم بسیار بزرگ منطقه ای و بین المللی اتخاذ شد تا این عناصر مسلح از ترکیه وارد حلب سوریه شوند.

 

 

دبیرکل حزب الله در ادمه سخنانش افزود: دفاع از حلب، دفاع از بقیه سوریه ، دمشق، لبنان، عراق و اردن است که اخیرا بهای حمایت از عناصر مسلح را داد، می باشد و ما باید در حلب باشیم و خواهیم بود.

 

جام نیوز

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
سامانه بتا بانک رفاه کارگران