مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ:
هدف تأمین اجتماعی از ایجاد شعبه ٣٣
به گزارش کارگرآنلاین، ناهید حیدری با بیان اینکه شعبه ٢٨ جزء پر ازدحام ترین شعب تهران محسوب می شد، اظهار داشت: این شعبه ١٨٠ هزار بیمه شده اصلی دارد در حالی که حد استاندارد شعب تیپ یک ممتاز ٤٥ هزار نفر است.
وی افزود: بنا به درخواست کارفرمایان و بیمه شدگان این شعبه و به منظور کاهش بار مراجعه کنندگان و سهولت در انجام امور بیمه شدگان نسبت به طرح موضوع با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اقدام و پس از موافقت با این طرح، مجوز انتزاع شعبه ٣٣ از ٢٨ صادر شد.
وی ادامه داد: به منظور اجرایی کردن این امر و ارتقاء رضایتمندی بیمه شدگان، شعبه ٢٨ به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شد.
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ تشریح کرد: قسمت شمالی که بالای بزرگراه حکیم واقع شده است به عنوان شعبه ٢٨ و قسمت پایین بزرگراه به عنوان شعبه ٣٣ تقسیم بندی شد.
وی گفت: با توجه به بررسی های به عمل آمده و تجارب ایجاد شعب تازه تأسیس، برای به حداقل رساندن مشکلات و انتقال پرونده ها نسبت به ایجاد کارگروه هایی متشکل از معاونت بیمه ای و روسای ادارات درآمد، فنی، مستمری، فن آوری اطلاعات و بازرسی به همراه روسای شعب ٢٨ و ٣٣ اقدام نمودیم.
حیدری تصریح کرد: انتقال پرونده ها طی چند مرحله و در دسته بندی های خاصی انجام گرفت.
وی با بیان اینکه برای رفاه حال کارفرمایان، رمز عبور پرداخت لیست های الکترونیک آنان تغییری نداشته است، گفت: کارفرمایان محترم با همان رمز قبلی و بدون نیاز به رمز جدید می توانند برای پرداخت لیست های حق بیمه اقدام نمایند.
حیدری خاطرنشان کرد: انتقال پرونده های بیمه شدگان از شعبه ٢٨ به ٣٣ از ٢ طریق درج کد شعبه جدید در لیست های اینترنتی به کارفرمایان و اطلاع رسانی از طریق سامانه پیامکی به آنان انجام گرفته است.
مدیرکل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ، ادامه داد: در شعبه ٢٨ نسبت به نصب بنرهای اطلاع رسانی مبنی بر انتقال بخشی از پرونده های بیمه شدگان این شعبه به شعبه جدید ٣٣ اقدامات لازم را انجام دادند.