پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00006:12 - 1400/03/06

تصویب کلیات طرح ساماندهی وضعیت مستخدمان دولت در کمیسیون اجتماعی مجلس

کلیات"ساماندهی وضعیت مستخدمان دولت" به تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس رسید

سید سلمان ذاکر: رییسی تصویری از شهید بهشتی است/ قوه‌قضاییه بنای تعامل با همه دستگاه‌ها را دارد/ قوه قضاییه با دستگاه‌های کشور به تعامل بالایی رسیده است 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: کلیات طرح تبدیل وضعیت ( ساماندهی) مستخدمان دولت در این کمیسیون به تصویب رسیده و در حال بررسی جزئیات هستیم.

حجت الاسلام سیدسلمان ذاکر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جزئیات این طرح طی روزهای آتی در این کمیسیون به اتمام می‌رسد و طرح برای بررسی به صحن مجلس شورای اسلامی ارجاع خواهد شد.

وی اضافه کرد: این طرح در راستای ساماندهی مستخدمان ادارات تدوین شده و ۱۷ نوع رابطه استخدامی در آن به ۲ نوع تقلیل یافته است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: فقط ۲ نوع رابطه استخدامی در این طرح لحاظ شده که شامل رسمی و پیمانی است.

حجت الاسلام ذاکر با اشاره به اینکه دولت با بار مالی این طرح مخالفت دارد، اظهار کرد: ما بر این عقیده هستیم که این طرح، بار مالی ندارد و فقط روابط استخدامی ساماندهی می‌شود.

وی همچنین از تصویب "تسری فوق العاده" کارکنان حوزه های زیرمجموعه قوه قضاییه خبر داد و بیان کرد: کلیات این طرح برای اختصاص این ردیف بودجه ای به کارکنان بخش های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی به تصویب کمیسیون اجتماعی مجلس رسیده است.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین