پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:26 - 1400/05/07

خبر جدید درباره مسکن فرهنگیان

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: ۲۵ هزار فرهنگی واجد شرایط مسکن، در مرحله افتتاح حساب، واریز وجه، تکمیل موجودی و اتصال به پروژه‌ها هستند.

 علی الهیار ترکمن، با اشاره به اهمیت تأمین مسکن برای فرهنگیان سراسر کشور، بیان کرد: برای تأمین مسکن فرهنگیان، تفاهم‌نامه‌ای با وزارت راه و شهرسازی در تاریخ دوم آذر ۹۸ با هدف تأمین ۱۷۰ هزار واحد مسکونی طی یک دوره ۳ ساله منعقد شد.

این مقام مسئول گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه بیش از ۳۱۰ هزار فرهنگی برای بهره‌مندی از مسکن در طرح مشترک وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و آموزش و پرورش ثبت‌نام کردند و طی استعلام‌های لازم از سوی وزارت راه و شهرسازی شرایط و مشخصات ۷۵ هزار فرهنگی فاقد مسکن از بین ۳۱۰ هزار متقاضی تأیید شد.

۲۵ هزار فرهنگی در مسیر خانه‌دار شدن

وی افزود: با همکاری وزارت راه و شهرسازی، در ۳۱ استان کشور و ۲۵۱ شهر تاکنون، زمین مورد نیاز برای ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی تأمین شده است و ۲۵ هزار فرهنگی واجد شرایط مسکن در مرحله افتتاح حساب، واریز وجه، تکمیل موجودی و اتصال به پروژه‌ها هستند . در تفاهم‌نامه تأمین مسکن فرهنگیان به جامعه هدف و اولویت واگذاری مسکن به زنان سرپرست خانوار، زوجین فرهنگی، کارکنان بالای ۲۰ سال خدمت و بازنشستگان، توجه ویژه شده است.

منبع: فارس

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین