پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:04 - 1399/02/24

کدام کولرگازی بهتر است ؟

خرید کولر گازی در اوایل بهار و تابستان بیشتر از هر زمان دیگری است چون فشار گرما باعث کم تحمل شدن وضعیت می‌شود چه در خانه باشیم چه در محل.
کارگر آنلاین : در این بین بیشترین فروش کولر گازی درشهرستان بانه است و کولر گازی بانه نسبت به سایر شهرهای ایران ارزانتر است.
خرید از بانه شاید اگر حضوری باشد برای مان لذت بخش تر باشد چون آب و هوای کوهستانی بانه در فصل بهار و تابستان باعث سرسبزی و زیبایی طبیعت بکر بانه می‌شود و می‌توانیم از سفر به بانه هم کالای مورد نیازمان را بخریم و هم یک  تفریح خوب داشته باشیم.
 
اما در هنگام خرید کولر گازی ذهن ما بیشتر درگیر این مسئله خواهد بود که کدام برند کولر گازی بهتر است ؟از میان کولر گازیهایی که در بازار است معروفترین کولر گازی‌ها به ترتیب کولر گازی ال جی ، کولر گازی گری ، اجنرال و سامسونگ هستند که با بررسی آنها و مقایسه با مکان خود می‌توانید بهترین مدل را انتخاب کنید.
 
البته انتخاب کولر گازی با توجه به متراژ محل خود نیاز به کارشناسی دقیق محل دارد چون آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می‌کنیم،وضعیت محل موردنظر (مثلا رو به شمال یا جنوب بودن یا غرب و شرق بودن آن) و همچنین متراژ پنجره و ارتفاع تا سقف و... همه اینها نکاتی است که باید با کارشناس فروش کولر گازی در میان بگذارید.
 
مثلا برای مناطق حاره ای کولر گازی‌های پیستونی بهتر از سایر کولر گازی‌ها پاسخگوی نیاز شما خواهد بود.
 
کولر گازی اینورتر یا معمولی ؟
کولر گازی اینورتر بدون شک از بهترین مدلهای کولر گازی است که باید هنگام خرید در نظر گرفت.ال جی با تکنولوژی دوال اینورتر توانسته کولر گازی‌های خیلی باکیفیت و کم مصرفی را بسازد که توجه بسیاری را به خود جلب نموده است.
 
البته در حال حاضر بیشتر برندها کولر گازی اینورتر دارند و این تکنولوژی برای آب و هوای معتدل و مناطقی که گرمسیر نیستند مانند تهران بسیار به صرفه و مفید هستند.هزینه برق مصرفی آنها گاهی تا 50 درصد کمتر است.
 
کولر‌های اینورتر دارای کمپرسور روتاری هستند و معمولا از گاز R410  بهره می‌برند که همین دو عامل باعث مقرون به صرفه بودن کولرهای اینورتر شده است.
 
کدام برند کولر گازی را انتخاب کنیم ؟
از میان برندهای کولر گازی که در بازار وجود دارد قطعا هر چه برند معروفتر باشد کولرگازی هم ارزش خرید و بازدهی بیشتری خواهد داشت ولی از میان برندهای پرفروش ایران می‌توان به کولر گازی ال جی ، کولر گازی گری و کولر گازی اجنرال اشاره کرد که از سایر برندها پرفروش تر هستند.البته در بانه کولر گازی بوش هم فروش خوبی دارد و امسال توانسته مشتریان زیادی را جذب کند.
 
 
هنگام خرید کولرگازی از بانه حتما به این نکته دقت کنید که کولر گازی را با ضمانت بخرید و از فروشگاههای معتبر بانه خرید خود را انجام دهید.
 
سایت بانه سامان یکی از فروشگاههای برتر در زمینه فروش کولر گازی و لوازم خانگی است که شما می‌توانید با اطمینان خاطر خرید خود را در آنجا انجام دهید.این فروشگاه بیشتر از 5 سال سابقه ی فعالیت دارد و اصل مشتری مداری را همواره شعار خود قرار داده است.شما می‌توانید برای انتخاب کولر گازی اسپلیت با کارشناسان بانه سامان در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین