پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00009:54 - 1400/06/16

دستگیری ربایندگان زن آفریقایی در بومهن

دو مرد شرور که یک زن آفریقایی را از فرودگاه ربوده و در بومهن زندانی کردند تا ۲ هزار دلار او را سرقت کنند از سوی پلیس دستگیر شدند.

 چند روز قبل خانمی اهل آفریقا که به ایران سفر کرده بود در تماس با پلیس گفت: ساعاتی پیش برای رفتن به خانه یکی اقوام از فرودگاه سوار خودرو شدم و با کمک کسی که می‌توانست فارسی صحبت کند آدرس را به راننده خودرو دادم تا من را به آدرس موردنظر در تهران ببرد اما راننده بدون توجه به آدرس، من را به بومهن برد و داخل اتاق یک خانه مرا زندانی کرد که در زمان غیبت او و همدستش از آنجا فرار کردم درحالی که ۲ هزار دلار پول نقد و گوشی من را سرقت کرده بودند.

سرهنگ بهزاد عبدیان، فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در این‌باره به خبرنگاران گفت: متهمان این پرونده دو نفر بودند که با پیگیری کارآگاهان و انجام تحقیقات در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت خود اعتراف کردند.
عبدیان به شهروندان توصیه کرد: در هنگام مواجهه با خودروها و راکبین موتور سیکلت‌های مشکوک از آنها فاصله گرفته و مراتب را در اولین فرصت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

منبع: ایران آنلاین
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین