پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:43 - 1395/08/03

هزینه ۲.۶ میلیاردی تجهیز دفتر کار یک مدیر بیمه‌ای!

براساس اعلام دستگاه‌های نظارتی هزینه تجهیز دفتر کار مدیرعامل و یک عضو هیات مدیره یکی از شرکت‌های بیمه‌ای بیش از ۲.۶ میلیارد بوده است.

کارگرآنلاین: رهبر معظم انقلاب تأکید فراوانی بر ساده زیستی و قناعت در بین مدیران داشته و در شرایط مختلف و در دیدار با مدیران این موضوع را بارها گوشزد کرده‌اند.

این در حالی است که معظم له همچنین بر استفاده از محصولات تولید داخلی نیز تأکیده داشته و به دفعات فرموده‌اند که نباید از تجهیزات خارجی که مشابه داخلی دارند استفاده شود.

اما به تازگی مشخص شده است که هزینه تجهیز دفتر کار مدیرعامل و همچنین یکی از اعضای هیات مدیره یکی از شکرت‌های بیمه‌ای سر به فلک کشیده است.

براساس اطلاعات موجود از سوی دستگاه‌های نظارتی مشخص شده است که تجهیز این دو دفتر کار حدود 260 میلیون تومان خرج روی دست این شرکت بیمه‌ای گذاشته است.

این در حالی است که از این رقم حدود 32 میلیون تومان اجناس داخلی بوده و حدود 228 میلیون دیگر تجهیزات خارجی بوده است.

صرف نظر از اینکه یک دفتر کار شامل چه تجهیزاتی است که این میزان هزینه روی دست بیت المال گذاشته است باید این سوال را پرسید که آیا با این مدیران ویژه خوار و متخلف برخوردی خواهد شد یا خیر؟

منبع: فارس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین