پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:40 - 1403/01/28

رپرتاژ آگهی :

۵ روش ارسال پیامک انبوه با حجم زیاد

این روزها ارسال پیامک و برقراری ارتباط از طریق بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های به‌روز و جدید برای تمامی کسب‌ وکارها و ارگان‌هاست. آن‌ها می‌توانند به راحتی و با ارسال پیامک‌های انبوه با همه مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، محصول و خدمات خود را معرفی کنند و به فروش خوبی برسند.

این روزها ارسال پیامک و برقراری ارتباط از طریق بازاریابی پیامکی یکی از روش‌های به‌روز و جدید برای تمامی کسب‌‎وکارها و ارگان‌هاست. آن‌ها می‌توانند به راحتی و با ارسال پیامک‌های انبوه با همه مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، محصول و خدمات خود را معرفی کنند و به فروش خوبی برسند.

اما باید در نظر گرفت که بازاریابی پیامکی و ارسال اس ام اس به مشتریان، از اصول خاصی پیروی می‌کند که شما با دانستن آن‌ها، می‌توانید بازاریابی مثبت و بهتری داشته باشید. زیرا شما قرار است برای ارسال اس ام اس های انبوه خود هزینه کنید و زمانی را به آن اختصاص دهید. پس بهتر است آن را از ابتدا اصولی و درست انجام دهید تا بازدهی خوبی برای شما و سازمان‌تان داشته باشد. بیایید در ابتدا بررسی کنیم که پیامک انبوه چیست و برای ارسال آن باید از چه ابزاری استفاده کرد.

چگونه پیامک انبوه ارسال کنیم؟

وقتی بخواهید برای تعداد شماره موبایل‌های زیادی یک متن پیامک واحد و یکسان را ارسال کنید، می‌توانید از اس ام اس و یا پیامک انبوه استفاده کنید. برای ارسال هر نوع پیامک تبلیغاتی و خدماتی می‌توانید از سامانه ارسال پیامک انبوه ملی پیامک استفاده کنید. این سامانه یا همان پنل اس ام اس، به شما کمک می‌کند تا با هزینه کم‌تر و صرف زمان کوتاه‌تر، به راحتی با مخاطبان خود ارتباط بگیرید و بازاریابی خود را شکل دهید. یکی از قابلیت‌های اصلی و پر طرفدار پنل تبلیغاتی پیامکی، ماژول ارسال انبوه است.

بسیاری از سازمان‌ها و کسب‌و کارها برای اهداف مختلف، از این ارسال استفاده می‌کنند. تبلیغ، اطلاع‌رسانی، ارسال خبرنامه، برگزاری مسابقه و... همگی با این ماژول امکان‌پذیر است.

5 روش برای ارسال پیامک انبوه

بیایید ببینیم از چه روش‌هایی می‌توانیم پیامک انبوه ارسال کنیم تا بهترین بازده را داشته باشیم.

ارسال اس ام اس انبوه به لیست شماره مشتریان

وقتی یک پنل پیامکی خریداری کنید، به کمک ماژول‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، می‌توانید به راحتی انواع ارسال‌ها را داشته باشید. یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین روش‌های ارسال اس ام اس در حجم زیاد، استفاده از ماژول پیام انبوه است. برای این کار باید وارد پنل پیامکی خود شوید، از منوی سمت راست گزینه ارسال انبوه را انتخاب کنید. حالا به راحتی می‌توانید یک متن پیامک که قصد دارید آن را برای شماره موبایل‌های زیادی ارسال کنید، بنویسید. سپس گروه افراد را انتخاب کنید و با تنظیم ساعت و روز، این اس ام اس ها را آماده ارسال کنید. به همین راحتی و در زمانی بسیار کوتاه، شما پیامک انبوه خود را تنظیم و ارسال کرده‌اید.

ارسال پیامک انبوه منطقه‌ای و هدفمند

اگر بخواهید به غیر از شماره موبایل‌های خود، به سایر شماره‌ها و افراد نیز ارسال پیامک داشته باشید، باید چه کنید؟ طبیعی است شما به بانک شماره‌هایی نیاز خواهید داشت. ارسال پیامک منطقه هدفمند به شما کمک می‌کند تا به بانک شماره‌های پیامکی دسترسی داشته باشید. این شماره‌ها بر اساس جنسیت، اصناف و مشاغل و... طبقه‌بندی شده‌اند و شما به راحتی می‌توانید برای هر کدام از آن‌ها، پیامک انبوه ارسال کنید.

ارسال پیامک با کمک دکل مخابراتی bts

یکی از روش‌های ارسال پیامک انبوه، کمک گرفتن از دکل‌های مخابراتی ایرانسل است. در این روش شما می‌توانید دکل مخابراتی ایرانسل مورد نظر خود در هر منطقه‌ای که مد نظرتان است را انتخاب کنید و برای شماره‌های ایرانسل آن پیامک بفرستید. بدین صوت شما می‌توانید پیامک انبوه خود را فقط برای یک منطقه خاص ارسال کنید.

ارسال پیامک زنده از طریق دکل LBS همراه اول

یکی دیگر از روش‌های ارسال اس ام اس انبوه، ارسال زنده LBS است. در این روش برای افرادی که در حوزه دکل‌های مخابراتی همراه اول قرار دارند و یا وارد آن منطقه می‌شوند، پیامک شما ارسال خواهد شد. البته فقط برای شماره موبایل‌های همراه اول آن منطقه. احتمالا شما هم تجربه این را داشته‌اید که با ورود به منطقه فرودگاه‌ها و یا نزدیک مرزها، پیامکی به عنوان خوشامدگویی برای شما ارسال می‌شود. این اس ام اس ها از روش LBS برای شما فرستاده می‌شوند.

ارسال پیامک انبوه از روی نقشه

اگر می‌خواهید به روشی ساده‌تر پیامک انبوه برای یک منطقه خاص ارسال کنید، کافی است وارد ماژول پیامپ شوید. در این بخش نقشه شهرهای مختلف برای شما قرار داده شده است. با کلیک روی هر نقطه، منطقه و یا محله، می‌توانید تعداد شماره موبایل‌های همراه اول و ایرانسل را ببینید و برای هر تعدادی که دوست داشتید، پیامک بفرستید. بدین ترتیب یک ارسال انبوه سریع و راحت خواهید داشت.

خلاصه مطلب

برای دستیابی به بازدهی بالا، انتخاب روش مناسب ارسال پیامک انبوه بسیار حیاتی است. از ارسال پیامک انبوه به لیست شماره‌های مشتریان تا استفاده از دکل‌های مخابراتی برای ارسال منطقه‌ای، هر یک از روش‌های ارسال پیامک انبوه دارای ویژگی‌ها و مزایای خاص خود هستند. با انتخاب و بهره‌مندی از روش مناسب، می‌توان به دستیابی به اهداف بازاریابی و ارتقای کسب‌وکار کمک زیاد کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین