پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:10 - 1395/11/22

پرده از راز مرگ عروس و داماد جوان در اولین شب زندگی برداشته شد

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت : روز گذشته بر اثر گاز گرفتگی ناشی از استشمام گاز منواکسید در این شهرستان یک زوج جوان، جان خود را از دست دادند.

به گزارش کارگرآنلاین، سرهنگ "محمدرضا ایران نژاد " گفت:سه شنبه صبح در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر حادثه منجر به فوت یک زوج جوان در منزل مسکونی خود واقع در این شهرستان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اشاره کرد : مشاهدات اولیه پلیس حاکی از آن بود که یک زوج جوان که روز اول زندگی مشترک در زیر یک سقف را شروع کرده بودند ، در حین خواب دچار مسمومیت با گاز مونو اکسید کربن پکیج های شوفاژ دیواری شده  و جان خود را از دست داده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان تصریح کرد : در تحقیقات تکمیلی پلیس و اخذ نظریه کارشناسی مشخص شد متوفیان، بدلیل سرمای هوا با روشن کردن پکیج شوفاژ دیواری  اقدام به استراحت می کنند که متاسفانه به علت عدم وجود کلاهک برای پکیج به لوله دودکش و با افت و فشار منفی ایجاد شده، جلوی خروج گاز مونو اکسید کربن گرفته می شود و منجر به این حادثه می شود.

وی خاطر نشان کرد : مسدود نکردن تمامی درزها و روزنه‌های جریان هوای درب و پنجره‌های منزل و اتاق خواب‌ها در مواقعی که از بخاری و شومینه استفاده می‌شود و عدم بکارگیری و نصب آبگرمکن در حمام و فضاهای بسته منازل می‌تواند به کاهش حوادث ناشی از گازگرفتگی کمک کند./ایسنا

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین