پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:39 - 1396/02/03

برنامه‌های هفته کارگر۹۶ تشریح شد

معاون امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ارائه جزییات برنامه‌های هفته کارگر گفت:هفته کارگر امسال از ۵تا۱۱ اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش کارگرآنلاین، ابراهیم صادقی‌فر ،معاون امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیش از ظهر امروز  با حضور در نشست خبری خانه کارگر با اشاره به برنامه های هفته کارگرسال 96 گفت: هفته کارگر از پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ماه هرسال در سراسر کشور با پیش‌بینی و تدارک برنامه‌های متنوع برگزار می‌شود که سه‌شنبه در اولین روز هفته کارگر به رسم هر سال تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) را خواهیم داشت.

وی افزود: دیدار کارگران با مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) و برگزاری یازدهمین جشنواره نشان خدمت به قانون کار از برنامه‌های دومین روز هفته کارگر است.

معاون امور فرهنگی وزارت کار دیدار با مراجعه عظام در قم و گردهمایی کارگران قراردادی و پیمانی را از جمله برنامه‌های سومین روز هفته کارگر ذکر کرد و گفت: کارگران چهارمین روز هفته کارگر در نماز جمعه دانشگاه تهران و همزمان در مسجد جامع شهرستان‌ها شرکت خواهند کرد.

صادقی‌فر از گردهمایی شوراهای اسلامی کار، همایش تجلیل از زنان نمونه کارگر و همایش نمایندگان کارگری شهرداری به عنوان برنامه‌های پنجمین روز هفته کارگر در روز شنبه 9 اردیبهشت نام برد.

وی برگزاری هفتمین جشنواره فرهنگی – هنری کارگر ایرانی در فرهنگسرای کار را برنامه روز ششم ذکر و افزود: در روز پایانی این هفته گردهمایی بزرگ جامعه کارگران و تشکل‌های عالی کارگری و کارفرمایی را با حضور ریاست جمهوری خواهیم داشت.

به گفته وی، اهدای شاخه گل به کارگران، ارائه خدمات مشاوره رایگان به کارگران و خانواده‌هایشان در مراکز مشاوره ناجا و برگزاری مسابقات ورزشی کارگران و بازنشستگان و برگزاری محافل انس با قرآن کریم در کارخانجات از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته کارگر سال جاری خواهد بود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین